Nieuws

  • Warum ServiceNow in seine europäischen Kunden investiert
    Cyberbeveiliging en risico
    Waarom ServiceNow in Europese klanten investeert
  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows

Bedrijfsnieuws

  • De nieuwe Microsoft Cloud PC-integratie optimaliseert hybride werk
    Werknemerservaring
    De nieuwe Microsoft Cloud PC-integratie optimaliseert hybride werk
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
  • ServiceNow en Oracle Cloud integreren voor cloudoptimalisatie
    Digitale transformatie
    ServiceNow en Oracle Cloud integreren voor cloudoptimalisatie

Productinzichten

  • De digitale revolutie naar financiele dienstverleners brengen
    Digitale transformatie
    De digitale revolutie naar financiele dienstverleners brengen
  • Vaccins omzetten in vaccinaties
    COVID-19
    Vaccins omzetten in vaccinaties
  • Drie dingen die telecombedrijven in de komende vijf jaar moeten doen om te groeien
    Digitale transformatie
    Drie dingen die telecombedrijven in de komende vijf jaar moeten doen om te groeien

Life at Now

  • Cultuur
    Een betere toekomst voor kwetsbare kinderen in Zuid-Afrika creëren
  • Hoe onze klanten innoveren tijdens de pandemie
    Now Platform
    Hoe onze klanten innoveren tijdens de pandemie
  • Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    Klantervaring
    Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud

Aanbevolen

  • Intellibot-overname om de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow te verbeteren met RPA
    Digitale workflows
    Intellibot-overname om de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow te verbeteren met RPA
    23 maart 2021 Moderne organisaties moeten snel kunnen handelen. Heen en weer schakelen tussen oudere en moderne systemen is frustrerend. Vaak zijn er onderbrekingen tussen oudere en moderne platforms, waardoor handmatig werk nodig is om de kloof te overbruggen. Veel van de ServiceNow-klanten met wie ik elke dag spreek, zeggen dat ze proberen automatisering te stimuleren met een mix van oudere en moderne toepassingen. Vanaf vandaag kan ik hen vertellen dat zij met de zojuist geïntroduceerde Intellibot-overname hun automatiseringsmogelijkheden kunnen uitbreiden naar meer systemen. Werk vereenvoudigen Intellibot breidt de belangrijkste workflowmogelijkheden van ServiceNow uit door klanten te helpen repetitieve taken te automatiseren om intelligente, end-to-end automatisering tot stand te brengen. ServiceNow is van plan om de mogelijkheden van Intellibot in het Now Platform® te integreren, zodat klanten eenvoudiger kunnen integreren met zowel moderne als oudere systemen.
  • Digitale transformatie
    Meer, sneller, gewaagder: de weg die voor ons ligt volgens onze nieuwe Country Manager voor Nederland
    11 maart 2021 Door Jean-Pierre Van Tiggelen 2021 was natuurlijk een ongebruikelijk jaar om een nieuwe baan te starten. Velen vragen zich misschien af waarom ik ervoor heb gekozen een nieuwe uitdaging te zoeken. Voor mij was de keuze eenvoudig. Ten eerste kon ik de kans om te werken voor ServiceNow, dat snel het platform is geworden voor …
  • Microsoft verbeteren samenwerking van virtuele agenten in Teams voor de nieuwe verspreide werkwereld
    Bedrijfsimpact
    Microsoft verbeteren samenwerking van virtuele agenten in Teams voor de nieuwe verspreide werkwereld
    25 februari 2021 Wat vindt u van deze stellingen? "Digitale transformatie is ons plan voor in welke technologie we dit jaar investeren." "Hoe meer technologie we kopen, hoe beter onze digitale transformatie zal zijn." "Het leveren van digitale transformatie komt voor rekening van de CIO en het IT-team." Er komen twee dingen in mij op. Ten eerste zijn deze stellingen onwaar, dat is duidelijk. Ten tweede, en dat baart meer zorgen, zijn dit opvattingen die ik de afgelopen maanden een aantal keer heb gehoord van verschillende zakelijk leiders. Nu heb ik het voorrecht om met enkele briljante mensen samen te werken - vooruitstrevende managers die de werkplek verbeteren. Ik ontmoet ook managers op directieniveau die moeite hebben om de werkelijke betekenis van digitale transformatie te vatten. Ik plaats ze in de groep mensen die de specifieke behoeften van hun markten en bedrijfstakken niet begrijpt, waardoor ze terrein verliezen ten opzichte van hun concurrenten.

Trends & onderzoek

Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment

Thema's

Jaar