2020


  • ServiceNow en Coca-Cola European Partners bieden blauwdruk voor veilige terugkeer naar de werkplek
    Bedrijfsimpact
    ServiceNow en Coca-Cola European Partners bieden blauwdruk voor veilige terugkeer naar de werkplek
    21 december 2020
  • It's a wonderful workflow
    Digitale workflows
    It’s a wonderful workflow
    21 december 2020
  • De overname van Element AI biedt klanten betere en slimmere AI-mogelijkheden
    Bedrijfsimpact
    De overname van Element AI biedt klanten betere en slimmere AI-mogelijkheden
    21 december 2020
  • Werk na COVID
    Talent en betrokkenheid
    Werk na COVID
    21 december 2020
  • Het belang van veerkracht voor het herstel na COVID
    Onderzoek
    Het belang van veerkracht voor het herstel na COVID
    21 december 2020
  • Het "last mile"-probleem van AI in de enterprise oplossen
    AI en automatisering
    Het “last mile”-probleem van AI in de enterprise oplossen
    21 december 2020
  • Operational excellence voor de financiële dienstverlening
    Klantbeleving
    Operational excellence voor de financiële dienstverlening
    13 november 2020
  • De weg naar eenvoudige klantenservice
    Klantbeleving
    De weg naar eenvoudige klantenservice
    13 november 2020
  • ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen
    Klantbeleving
    ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen
    13 november 2020
  • ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite
    Digitale workflows
    ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite
    09 november 2020
  • Overleven is geen digitale transformatie strategie
    Digitale transformatie
    Overleven is geen digitale transformatie strategie
    09 oktober 2020
  • Drie manieren waarop Europese bedrijven zich moeten voorbereiden op de toekomst
    Work Better
    Drie manieren waarop Europese bedrijven zich moeten voorbereiden op de toekomst
    24 september 2020
  • ServiceNow is benoemd tot leider in het IT Risk Management Magic Quadrant
    Bedrijfsimpact
    ServiceNow is benoemd tot leider in het IT Risk Management Magic Quadrant
    19 augustus 2020
  • ServiceNow voegt nieuwe innovaties toe aan de Safe Workplace Suite
    Work Better
    ServiceNow voegt nieuwe innovaties toe aan de Safe Workplace Suite
    30 juli 2020
  • Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek
    Work Better
    Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek
    18 juni 2020
  • Zo word je digitaal fit
    Digitale transformatie
    Zo word je digitaal fit
    16 juni 2020
  • Het creëren van een daadwerkelijk connected financiële organisatie
    Digitale workflows
    Het creëren van een daadwerkelijk connected financiële organisatie
    12 juni 2020
  • Knowledge 2020: "De digitale workflow-revolutie is nog maar net begonnen"
    Knowledge 2020
    Knowledge 2020: "De digitale workflow-revolutie is nog maar net begonnen"
    12 juni 2020
  • De toekomstige rol van communication service providers
    Now Platform
    De toekomstige rol van communication service providers
    10 juni 2020
  • Bereid je voor op het volgende normaal
    Now on Now
    Bereid je voor op het volgende normaal
    10 juni 2020
  • Veilig terugkeren naar de werkplek
    Digitale workflows
    Veilig terugkeren naar de werkplek
    10 juni 2020
  • Hoe sectoren veranderen
    Digitale workflows
    Hoe sectoren veranderen
    29 mei 2020
  • Digitale overheid wordt werkelijkheid
    Digitale workflows
    Digitale overheid wordt werkelijkheid
    26 mei 2020
  • Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    Klantbeleving
    Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    26 mei 2020
  • Coronavirus – Spieren leren gebruiken waarvan we niet wisten dat we ze hadden
    Asset en Cost Management
    Coronavirus – Spieren leren gebruiken waarvan we niet wisten dat we ze hadden
    13 mei 2020
  • Duurzaamheid in de cloud met Veolia, ServiceNow en Google Cloud Platform
    Klantbeleving
    Duurzaamheid in de cloud met Veolia, ServiceNow en Google Cloud Platform
    13 mei 2020
  • Maak kennis met de Now Support mobile app
    Digitale transformatie
    Maak kennis met de Now Support mobile app
    11 mei 2020
  • Nieuwe workflows voor werknemers ondersteunen de heropening van de werkvloer en waarborgen tegelijkertijd de veiligheid van werknemers en klanten in een nieuwe werkwereld
    Knowledge 2020
    Nieuwe workflows voor werknemers ondersteunen de heropening van de werkvloer en waarborgen tegelijkertijd de veiligheid van werknemers en klanten in een nieuwe werkwereld
    11 mei 2020
  • Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media
    Knowledge 2020
    Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media
    07 mei 2020
  • Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media
    Knowledge 2020
    Bereid u voor op de Knowledge 2020-wedstrijden op sociale media
    07 mei 2020
  • Knowledge 2020: The Digital Experience is nu live!
    Knowledge 2020
    Knowledge 2020: The Digital Experience is nu live!
    06 mei 2020
  • Profiteren van de kracht van samenwerking
    Now Platform
    Profiteren van de kracht van samenwerking
    29 april 2020
  • Hoe onze klanten innoveren tijdens de pandemie
    Now Platform
    Hoe onze klanten innoveren tijdens de pandemie
    22 april 2020
  • Hulpmiddelen voor uw bedrijf tijdens COVID-19
    Work Better
    Hulpmiddelen voor uw bedrijf tijdens COVID-19
    03 april 2020
  • Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Digitale workflows
    Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    03 april 2020
  • Ons customer care-plan voor COVID-19
    Digitale workflows
    Ons customer care-plan voor COVID-19
    03 april 2020
  • Digitale transformatie: Hetzelfde, maar dan anders in 2020?
    Digitale transformatie
    Digitale transformatie: Hetzelfde, maar dan anders in 2020?
    31 januari 2020
  • Bereid je voor op het volgende normaal
    Now on Now
    Bereid je voor op het volgende normaal
    De pandemie zal tot een einde komen, maar werk zal nooit meer hetzelfde zijn Binnen een paar maanden heeft het COVID-19-virus miljoenen mensen over de hele wereld geïnfecteerd. Niemand weet wanneer de pandemie zal eindigen of wat de werkelijke economische impact zal zijn. Ik weet echter zeker dat werk nooit hetzelfde zal zijn. Volgens een …
  • Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media
    Knowledge 2020
    Bereid u voor op de Knowledge 2020-wedstrijden op sociale media
    Voor het eerst gaat Knowledge volledig digitaal. Dit jaar zijn er zes weken aan spannende keynotes, breakoutsessies, netwerkevents… en zes weken lang kunt u meedoen op sociale media! Tijdens de conferentie delen we leuke digitale swag, nuttige tips en manieren om deel te nemen aan wedstrijden op sociale media. Bekijk de officiële hashtag van het …
  • Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Digitale workflows
    Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Update over het noodresponsprogramma van ServiceNow:  Met hulp van zijn partners helpt ServiceNow organisaties door de COVID-19-pandemie heen Op 16 maart heeft ServiceNow vier gratis noodresponsapps uitgebracht om organisaties te helpen bij het beheren van de COVID-19-pandemie.  Tot op heden hebben bijna 1000 verschillende organisaties deze apps al ingezet om hun werknemers te helpen tijdens …

Trends & onderzoek

  • Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
    Onderzoek
    Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
Productivity depends on people
4 ways AI can power IT asset management

Thema's

Jaar