Bereid u voor op de Knowledge 2020-wedstrijden op sociale media


Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media

Voor het eerst gaat Knowledge volledig digitaal. Dit jaar zijn er zes weken aan spannende keynotes, breakoutsessies, netwerkevents… en zes weken lang kunt u meedoen op sociale media!

Tijdens de conferentie delen we leuke digitale swag, nuttige tips en manieren om deel te nemen aan wedstrijden op sociale media. Bekijk de officiële hashtag van het evenement: #Know20 en volg ons via @Know365 en @servicenow zodat u op de hoogte blijft.

Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media


Meer informatie over de wedstrijden op sociale media vindt u hier , maar u moet het volgende weten om aan de slag te gaan:

Twee keer per week wordt er een ‘Caption This’-wedstrijd gehouden op Twitter bij @Know365. Vanaf 4 mei zullen we steeds een foto plaatsen. Het is dan aan u om een grappig bijschrift te bedenken! Reageer op @Know365 met uw beste one-liners. Vergeet niet de officiële hashtag #Know20Caption te gebruiken om mee te doen. Er zijn twee winnaars per week tijdens de zes weken, dus kom regelmatig terug om tijdens Knowledge kans te maken een cadeaubon te winnen.

Dit jaar organiseren we ook een digitale speurtocht. Gebruik op Twitter en Instagram de hashtag #Know20Games om mee te doen. Verzamel elk van de volgende zes items en maak kans op een grote prijs! Dit jaar worden er vijf speurtochtwinnaars gekozen op 8 juni. Zo kunt u meedoen:

  1. Deel een foto van uw #Know20-outfit, de outfit die u dit jaar draagt terwijl u vanuit huis deelneemt aan Knowledge. Misschien hebt u uw favoriete ServiceNow-t-shirt uit de kast getrokken of zit u in uw meest comfortabele pyjama. We kunnen niet wachten om het te zien!
  2. De meesten van ons werken deze dagen thuis. Laat ons uw “thuiskantoor” zien door een foto van uw huidige werkplek te plaatsen.
  3. Heb je een favoriete hackathon-creatie of -app? Laat ons weten wat het is en waarom.
  4. Gedurende de zes weken zullen er veel keynotes en sessies zijn. Wat bleef het meeste bij u hangen? Deel een citaat uit een keynote die u geweldig vindt of laat ons weten wat uw favoriete sessie tot nu toe is geweest.
  5. We missen allemaal het plezier van samenkomen met oude vrienden of nieuwe vrienden fysiek te ontmoeten, maar sociale media bieden een geweldige kans om online te netwerken en nieuwe ServiceNow-fans te ontmoeten! Tag een vriend uit Knowledge, nieuw of oud.
  6. Haal uw oude ServiceNow-swag er weer bij! Hebt u een rugzak van onze conferentie uit 2012? Een speldje van vorig jaar? Iets dat u bij een eerdere Knowledge hebt gekregen en nog steeds bewaart? Maak een foto en laat het ons zien!

Hoewel we dit jaar geen Workflow-lounge of sociale-mediahoek hebben, wilden we een manier vinden om iedereen bij elkaar te brengen. Blijf op de hoogte om te ontdekken hoe u uw foto kunt toevoegen aan het wereldwijde mozaïek van deelnemers. U kunt altijd meer informatie vinden via @Know365 of @servicenow . Deel uw ervaringen, vragen en enthousiasme via de officiële hashtag van het evenement: #Know20.

Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar