Hulpmiddelen voor uw bedrijf tijdens COVID-19


Hulpmiddelen voor uw bedrijf tijdens COVID-19

Vele bedrijfsaspecten en privélevens staan momenteel onder druk. ServiceNow zet zich in om u en uw organisatie door deze situatie heen te helpen, vandaag en in de toekomst, en om er sterker uit te komen. We gaan deze uitdaging samen aan.

Op 16 maart kondigden we ons Customer Care Program aan, inclusief vier gratis noodresponsapps. We zien dat deze apps veel worden gebruikt Sinds 25 maart hebben bijna 1000 organisaties de apps gedownload.  Bovendien worden door onze geweldige community nieuwe ideeën, hulpmiddelen, tools en verhalen gedeeld. Sommige zijn best practices, sommige zijn specifiek voor klanten van het Now Platform®, en sommige zijn afkomstig van ServiceNow-partners die helpen met nieuwe apps, services en strategieën.

We houden dit blog regelmatig bij zodat u op de hoogte blijft van er in de ServiceNow-community speelt.

Enkele belangrijke bevindingen in Now Community-gesprekken:

–       Emergency Self Report-appdiscussies: Een klant merkte op: “We hebben enkele gezondheidsstatussen van onszelf toegevoegd (niet alleen Quarantaine, maar ook Mogelijke blootstelling, Ziekenhuisopname etc.).”

Instructies hoe COVID-19-gegevens geüpload kunnen worden naar ServiceNow-dashboards.

–       Populairste appverzoeken op de Suggestion Portal : integratie van Emergency Outreach en Self Report-apps, ploegendiensten en uitgeleende bedrijfsmiddelen.

Responsgerelateerde tools tijdens de crisis, beschikbaar gesteld door het producten- en servicesteam van ServiceNow:

Nieuw HR Health Alert Employee Experience-pakket : dit is gratis te downloaden voor HR Service Delivery-klanten om CHRO’s te helpen tijdens COVID-19.

Remote Installation Services Partners en ServiceNow Remote Services kunnen klanten ondersteunen bij het activeren en implementeren van de noodresponsapplicaties.

Business Continuity Management : ontdek hoe organisaties, inclusief ServiceNow, plannen, oefeningen en workflows toepassen om effectief van rampen te herstellen, risico’s op essentiële bedrijfsfuncties beheersen, en helpen processen veerkrachtiger te maken.

Nieuwe content om de vier community- apps voor noodrespons te begrijpen:

–       Overzicht noodresponsapps:

–       Videodemo’s voor elke app

Volg ons voor updates, nieuwe webinars en evenementen, zowel live als op aanvraag. Hartelijk dank dat u onderdeel bent van onze community. U vindt hier de online discussies en ondersteuning.


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar