Hulpmiddelen voor uw bedrijf tijdens COVID-19


Hulpmiddelen voor uw bedrijf tijdens COVID-19

Vele bedrijfsaspecten en privélevens staan momenteel onder druk. ServiceNow zet zich in om u en uw organisatie door deze situatie heen te helpen, vandaag en in de toekomst, en om er sterker uit te komen. We gaan deze uitdaging samen aan.

Op 16 maart kondigden we ons Customer Care Program aan, inclusief vier gratis noodresponsapps. We zien dat deze apps veel worden gebruikt Sinds 25 maart hebben bijna 1000 organisaties de apps gedownload.  Bovendien worden door onze geweldige community nieuwe ideeën, hulpmiddelen, tools en verhalen gedeeld. Sommige zijn best practices, sommige zijn specifiek voor klanten van het Now Platform®, en sommige zijn afkomstig van ServiceNow-partners die helpen met nieuwe apps, services en strategieën.

We houden dit blog regelmatig bij zodat u op de hoogte blijft van er in de ServiceNow-community speelt.

Enkele belangrijke bevindingen in Now Community-gesprekken:

–       Emergency Self Report-appdiscussies: Een klant merkte op: “We hebben enkele gezondheidsstatussen van onszelf toegevoegd (niet alleen Quarantaine, maar ook Mogelijke blootstelling, Ziekenhuisopname etc.).”

Instructies hoe COVID-19-gegevens geüpload kunnen worden naar ServiceNow-dashboards.

–       Populairste appverzoeken op de Suggestion Portal : integratie van Emergency Outreach en Self Report-apps, ploegendiensten en uitgeleende bedrijfsmiddelen.

Responsgerelateerde tools tijdens de crisis, beschikbaar gesteld door het producten- en servicesteam van ServiceNow:

Nieuw HR Health Alert Employee Experience-pakket : dit is gratis te downloaden voor HR Service Delivery-klanten om CHRO’s te helpen tijdens COVID-19.

Remote Installation Services Partners en ServiceNow Remote Services kunnen klanten ondersteunen bij het activeren en implementeren van de noodresponsapplicaties.

Business Continuity Management : ontdek hoe organisaties, inclusief ServiceNow, plannen, oefeningen en workflows toepassen om effectief van rampen te herstellen, risico’s op essentiële bedrijfsfuncties beheersen, en helpen processen veerkrachtiger te maken.

Nieuwe content om de vier community- apps voor noodrespons te begrijpen:

–       Overzicht noodresponsapps:

–       Videodemo’s voor elke app

Volg ons voor updates, nieuwe webinars en evenementen, zowel live als op aanvraag. Hartelijk dank dat u onderdeel bent van onze community. U vindt hier de online discussies en ondersteuning.


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar