Knowledge 2020: The Digital Experience is nu live!


Knowledge 2020: The Digital Experience is nu live!

Ik heb al eerder gezegd dat ik telkens weer versteld sta van de manier waarop onze klanten gebruikmaken van ons platform voor het versnellen van hun digitale transformatie.

Hoewel ik het fascinerend vind om met onze klanten te spreken, geloof ik ook heel erg in de toegevoegde waarde van onze klanten met elkaar in contact brengen – zodat ze zien hoe anderen vergelijkbare uitdagingen hebben overwonnen en het volledige potentieel van de mogelijkheden van ServiceNow zien.

Daarom is Knowledge altijd een belangrijk onderdeel geweest van onze strategie voor een betrokken ServiceNow-community.

Ieder jaar biedt Knowledge onze klanten, partners en werknemers de mogelijkheid om direct van elkaar te leren. Maar de Knowledge 2020 Digital Experience biedt toegang tot de wereld van ServiceNow op een manier die we nog niet eerder hebben gezien.

Het tempo van veranderingen bijhouden

In plaats van een fysiek evenement met 20.000 bezoekers is Knowledge 2020 een geheel digitale ervaring, gratis toegankelijk voor iedereen, maar even waardevol als altijd.

De huidige pandemie leert ons vele dingen, maar wanneer het gaat om de wereld van ons werk toont het coronavirus het belang van moderne digitale workflows, innovatie en robuuste infrastructuren om het tempo van veranderingen bij te kunnen houden.

Bedrijven hebben zich in recordtempo aan moeten passen aan ongekende omstandigheden. Dit is een enorme uitdaging geweest, maar het toont ook aan wat de mogelijkheden zijn als we digitale transformatie volledig omarmen.

Digitale workflows zijn niet alleen belangrijk om werknemers te voorzien van de juiste diensten en ervaringen waarmee ze hun werk soepel en efficiënt kunnen uitvoeren in de huidige crisis. Deze digitale workflows spelen een belangrijke, algemene rol in de toekomst van ons werk.

Behoefte aan meer kennis

Knowledge 2020 is deze week van start gegaan en bevat meer dan 400 uur aan gesprekken en ervaringen, verspreid over een digitale programmering van zes weken.

En al deze content concentreert zich op de kracht van ServiceNow’s workflows om de digitale transformatie te versnellen, waarmee een nieuw tijdperk aanbreekt voor werknemers- en klantervaringen in een wereld na COVID.

Er staan een aantal inspirerende sessies gepland – waarbij de ervaringen van een aantal van onze Noord-Europese klanten er het meest uitspringen.

Zo doet de stad Kopenhagen in een sessie uit de doeken hoe een succesvolle efficiëntieslag werd gemaakt, waarbij IT-kosten met 30% werden verminderd terwijl een grote hoeveelheid diensten beschikbaar bleef voor de meer dan 45.000 gebruikers.

Het team van DNB ASA zal inzicht geven in hoe zij gebruikmaken van ServiceNow’s Auditable DevOps-oplossing voor een continue ontwikkeling van haar digitale diensten. Hiermee wordt tegemoet gekomen aan de voortdurende vraag van klanten om nieuwe en verbeterde diensten.

Leo Pharma zal een project uitlichten waarin het beschikbaar stellen van een gloednieuw, wereldwijd HR-platform voor alle 6.000 werknemers centraal staat. In dit ambitieuze project, dat in slechts drie maanden gerealiseerd werd, neemt het platform van ServiceNow alle complexiteit aan de achterkant van de HR-dienstverlening voor haar rekening waardoor werknemers een meer betekenisvolle werkervaring hebben.

Zit digitaal vooraan

Deze klanten zijn slechts enkele voorbeelden. Iedere week stellen we interessante verhalen uit de hele wereld digitaal beschikbaar om te bekijken en om op te reageren. Om deel te nemen aan Knowledge 2020, meld je je hier aan en maak tijdens dit evenement deel uit van onze wereldwijde community.


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar