Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek


Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek

Uber, Coca Cola European Partners, de Amerikaanse staat North Carolina, BankUnited, en AmeriGas gebruiken de Safe Workplace-apps van ServiceNow om een terugkeer naar de werkplek voor iedereen mogelijk te maken

In slechts vier weken na de eerste release van de Safe Workplace-apps van ServiceNow, hebben wereldwijd bijna 400 klanten meer dan 1.600 appinstallaties uitgevoerd om een veilige terugkeer van werknemers mogelijk te maken. Deze klanten zijn onder meer Uber, Coca Cola European Partners, de Amerikaanse staat North Carolina, BankUnited, AmeriGas, en verschillende ServiceNow partners.

“In deze bijzondere tijd moeten de inwoners van North Carolina kunnen rekenen op continue, essentiële ondersteuning van de overheid,” zegt Tracy Doaks, secretaris van de N.C. Department of Information Technology en State Chief Information Officer voor de Amerikaanse staat North Carolina. “Eerder deze maand hebben we de Workplace PPE Inventory Management app van ServiceNow geïnstalleerd. De app stelt de Afdeling Administratie van North Carolina in staat om onze voorraad persoonlijke beschermingsmiddelen te beheren voor duizenden werknemers verdeeld over tien locaties. Op deze manier komen we tegemoet aan de fysieke veiligheidsbehoeften van onze werknemers, en in het verlengde daarvan ook aan de behoeften van onze inwoners.”

ServiceNow wil haar klanten helpen om ervoor te zorgen dat zowel de werkomgeving als de werknemers klaar zijn voor een terugkeer naar de werkplek. De gezondheid en veiligheid van de werknemers is prioriteit nummer één. We blijven gebruikmaken van onze Safe Workplace apps, en we denken dat het gebruik van deze apps $1 miljoen aan arbeidsproductiviteit kan opleveren voor elke 10.000 werknemers. Onze Safe Workplace-apps stellen klanten in staat het single data-model en de single workflow-architectuur van ServiceNow te gebruiken en zo sneller klaar te zijn voor een terugkeer, met behoud van bedrijfscontinuïteit. Deze apps worden bij veel organisaties wereldwijd binnen enkele dagen gedownload. Vanwege de constant veranderende aard en dynamiek van de COVID-19-epidemie zijn we voornemens twee keer per maand met updates te komen om te voldoen aan de veranderende behoeften van klanten.

Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek


We zijn blij dat we een nieuwe app voor Contactonderzoek kunnen lanceren, die vanaf vandaag beschikbaar is. De app helpt werkgevers een veilige werkplek voor werknemers te creëren door op basis van werkplekinformatie mogelijk besmette werknemers op te sporen. Om de veiligheid op de werkplek te ondersteunen voert de app vervolgactiviteiten uit – van gesprekken en check-ins tot het schoonmaken en sluiten van werkplekken – op basis van case management en geautomatiseerde workflows. Tot slot helpt de app bepalen wat het risico is om open te blijven door trends in besmettingen te analyseren in de safe workplace dashboard. Om werknemers op te sporen die mogelijk in contact zijn geweest met besmette individuen maakt de app gebruik van verschillende databronnen, zoals werknemers die op dezelfde plek zijn geweest, mensen die in dezelfde vergaderruimte aanwezig waren volgens Office 365, logverslagen van werknemers en badge scans. Klanten kunnen de informatie die is verzameld, gebruikt en bekendgemaakt via de Contactonderzoek-app configureren om ervoor te zorgen dat het gebruik van de app voldoet aan de geldende wet- en regelgeving rond databescherming.

Klanten kunnen onze Safe Workplace-apps nu installeren voor hun wereldwijde werknemersbestand, met ondersteuning voor acht nieuwe talen, waaronder Frans, Duits en Spaans.

Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek


Feedback van onze klanten speelt een belangrijke rol in onze innovatieroadmap. Op basis van recente input van onze klanten hebben we onze employee self-service functionaliteit sterk verbeterd, zowel in de werknemersportal als in Now Mobile. En dan in het bijzonder met Employee Health Verification , waarmee werknemers nu via self-service vragen voor een gezondheidsonderzoek kunnen beantwoorden en toestemming krijgen om de werkplek binnen te gaan voordat ze naar huis gaan. We hebben ook onze Workplace Safety Management app verbeterd om werknemers de mogelijkheid te bieden om voor één of meer dagen een werkplek te reserveren. De app biedt nu ook een plattegrond die werknemers een eenvoudige digitale ervaring biedt en de werkplekbeheerder een hoop tijd scheelt.

Werk beter laten werken voor mensen is de belofte van ServiceNow. En met regelmatige updates van deze apps bieden we out-of-the-box workflows die onze klanten helpen bij het realiseren van een veilige terugkeer naar de werkplek voor iedereen.

Nieuwe app voor contact- en gezondheidsonderzoek ondersteunt terugkeer van werknemers naar de werkplek


© 2020 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en andere ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van ServiceNow, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Andere bedrijfsnamen, productnamen en logo’s kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waarmee ze geassocieerd zijn.

Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar