Nieuwe workflows voor werknemers ondersteunen de heropening van de werkvloer en waarborgen tegelijkertijd de veiligheid van werknemers en klanten in een nieuwe werkwereld


Nieuwe workflows voor werknemers ondersteunen de heropening van de werkvloer en waarborgen tegelijkertijd de veiligheid van werknemers en klanten in een nieuwe werkwereld

COVID-19 verandert hoe mensen willen werken en hoe bedrijven omgaan en communiceren met hun werknemers. Naarmate de curve afvlakt en organisaties nadenken over hoe werknemers weer veilig terug kunnen keren naar de werkvloer, hebben ze flexibele oplossingen nodig om voorkeuren van werknemers aangaande gezondheid, regelgeving en veiligheid af te stemmen opde eisen van het bedrijf.

Bedrijven hebben behoefte aan moderne, flexibele workflows om waar mogelijk tegemoet te komen aan werknemers of ze nu werken op kantoor, een kantoor aan huis, een café, een lab, een magazijn, een callcenter of een productiebedrijf.

Daarom breidt ServiceNow de mogelijkheden van Employee Workflowsuit naar zakelijke werkplekservices en juridische afdelingen. Deze mogelijkheden helpen klanten de productiviteit te verhogen en de terugkeer naar de werkvloer te beheren tijdens de COVID-19-pandemie. We breiden ook onze Employee Workflow Content Packs uit om organisaties te helpen hun werknemers te laten terugkeren naar de werkvloer.

“De COVID-19-pandemie is ons hedendaagse ‘moment van belang’ en toont aan dat bedrijven barrières dienen te slechten tussen afdelingen die zich richten op de veiligheid van alleen hun eigen werknemers en klanten,” aldus Chirantan Desai, Chief Product Officer bij ServiceNow. “IT-, HR-, Risk-, werkplekservices en juridische afdelingen moeten meer dan ooit samenwerken om werknemers weer veilig aan de slag te laten gaan op de werkvloer en om nieuwe manieren van werken in de toekomst te ondersteunen. Het Now Platform is de drijvende kracht achter deze samenwerking met intelligente digitale workflows.”

Nieuwe workflows voor werknemers ondersteunen de heropening van de werkvloer en waarborgen tegelijkertijd de veiligheid van werknemers en klanten in een nieuwe werkwereld


Ondersteunen van inspanningen voor de terugkeer naar de werkvloer met Workplace Services Delivery

Vandaag hebben we aangekondigd dat ServiceNow een overeenkomst heeft getekend voor de acquisitie van de 4Facility-assets van App4Mation, een ServiceNow-partner voor applicatie- en implementatieservices, die onze mogelijkheden voor werkplekservices zal versterken. De mogelijkheden van 4Facility in combinatie met de workflow en mobiele mogelijkheden van ServiceNow vormen de basis voor het nieuwe product voor Workplace Service Deliverywaarmee organisaties prioriteiten kunnen stellen aan services op basis van snel veranderende bedrijfsbehoeften. Bedrijven kunnen een gefaseerde terugkeer naar de werkvloer plannen en implementeren, te beginnen met zorgvuldige proefperiodes voor essentiële werknemers en uiteindelijk de werkvloer verder openstellen naarmate de omstandigheden verbeteren.

Werknemers kunnen bureaus, kantoren en parkeerplaatsen reserveren, zodat er voldoende onderlinge afstand wordt gewaarborgd. In nauwe samenwerking met IT-, HR-, Risk- en juridische afdelingen kunnen verantwoordelijken van werkplekservices eenvoudig communiceren met werknemers, automatisch workflows voor onderhoud en reiniging van de werkplek starten, snel reageren op veiligheidsrisico’s en uitgaven aan onroerend goed in de loop van de tijd optimaliseren door het gebruik ervan te controleren – vanaf een desktop of mobiel device.

We verwachten de acquisitie tegen het einde van Q2 2020 af te ronden. Workplace Service Delivery is voor early adopters beschikbaar in Q3 2020.

Zorg ervoor dat de werkvloer er klaar voor is met Employee Workflow-producten

ServiceNow introduceerde out-of-the-box Content Packs om organisaties te ondersteunen bij het omgaan met COVID-19 en werknemers weer veilig naar kantoor proberen te krijgen. Content Packs bevatten sjablonen en configuraties waarmee klanten aan de slag kunnen met verschillende loopbaangebeurtenissen en contentcampagnes, waaronder:

  • Gezondheidswaarschuwing: Helpt bedrijven en overheden bij het implementeren van essentiële workflows en communicatie voor noodsituaties tijdens COVID-19.
  • Terug naar de werkvloer: Biedt organisaties een draaiboek voor het coördineren van activiteiten en communicatie omtrent de terugkeer naar kantoor.

ServiceNow zal meer Content Packs blijven uitbrengen waarmee organisaties de terugkeer naar kantoor in goede banen kunnen leiden.

Dit in navolging op onze release van 16 maart van vier gratis apps voor emergency respons om klanten te ondersteunen in hun strijd tegen de pandemie.

Juridische activiteiten opschalen om te voldoen aan de behoeften van een digitaal bedrijf

Naarmate organisaties nieuwe, digitale bedrijfsmodellen omarmen, moeten juridische teams flexibel blijven om de veranderende behoeften van de organisatie te ondersteunen. Als reactie hierop introduceert ServiceNow een nieuw Legal Service Delivery-product om het vastleggen, routeren en afleveren van juridische aanvragen te automatiseren.

Legal Service Delivery, dat is afgestemd op de juridische activiteiten van bedrijven, zorgt voor een geweldige werknemerservaring, omdat het teams mogelijkheden voor self service biedt. Ook biedt het eenvoudige, toegangsformulieren voor werknemers die kunnen worden ingevuld op een mobiel device, waarmee algemene juridische aanvragen ingediend en gevolgd kunnen worden. Denk hierbij aan patentaanvragen, hulp bij zakelijke contracten en het melden van belangenverstrengeling. Teams zijn in staat handmatig werk tot een minimum te beperken, aanvragen op intelligente wijze te prioriteren en de snelheid van de dienstverlening aan het bedrijf te verhogen. Legal Service Delivery helpt werk efficiënt uit te voeren en geeft inzicht in de werkdruk van het juridische team.

Terwijl organisaties proberen om te gaan met de onzekerheid die de COVID-19-pandemie met zich meebrengt, helpt Legal Service Delivery ook juridische teams eenvoudig samen te werken met HR en Workplace Services om zowel de veiligheid van werknemers als de naleving van regelgeving te maximaliseren.  Legal Service Delivery is nu beschikbaar voor early adopters en zal naar verwachting in 2021 algemeen beschikbaar zijn.

ServiceNow’s Employee Workflow -producten vereenvoudigen de dienstverlening aan werknemers en bieden één plek waar werknemers antwoorden op vragen kunnen krijgen en aanvragen kunnen indienen bij verschillende afdelingen. Ze kunnen dit allemaal doen via hun voorkeursinterface.

Met ServiceNow’s Employee Workflow-producten beschikken werknemers over flexibele, agile, moderne workflows om hun werk waar, wanneer en hoe het uitkomt uit te voeren. Dit is de toekomst van werk.

Toekomstgerichte uitspraken

Deze blog bevat toekomstgerichte uitspraken over verwachtingen, overtuigingen, plannen, intenties en strategieën, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, ServiceNow’s acquisitie van App4Mation en wanneer het product beschikbaar zal zijn. Dergelijke toekomstgerichte uitspraken omvatten uitspraken over toekomstige productmogelijkheden en -aanbiedingen en verwachte voordelen voor ServiceNow. Deze uitspraken weerspiegelen de huidige overtuigingen van ServiceNow en zijn gebaseerd op actuele informatie die beschikbaar is voor ServiceNow op de huidige datum. ServiceNow is op geen enkele wijze verplicht de gedane toekomstgerichte uitspraken bij te werken om gebeurtenissen of omstandigheden weer te geven die zich voordoen na de datum waarop de uitspraken zijn gedaan. De toekomstgerichte uitspraken in deze blog zijn onderhevig aan diverse risico’s en onzekerheden die ertoe kunnen leiden dat daadwerkelijke uitkomsten en resultaten materieel en nadelig afwijken van de uitkomsten en resultaten die in dergelijke toekomstgerichte uitspraken worden uitgedrukt. Deze risico’s en onzekerheden omvatten, zonder beperking, het onvermogen om de technologie van App4mation in ons platform te herfactoreren het onvermogen om werknemers van App4Mation te behouden als aannemers nadat de transactie is afgerond onverwachte kosten met betrekking tot de overgenomen technologie van App4Mation verstoring van ons bedrijf en verlegging van de aandacht van het management en andere resources potentiële onbekende verplichtingen die verband houden met de activiteiten van App4Mation wereldwijde economische onzekerheid die leidt tot vertragingen en onverwachte problemen en uitgaven bij het beschikbaar of algemeen beschikbaar stellen van werkplekservicelevering, juridische dienstverlening en extra contentpakketten en onzekerheid over de vraag of de verkoop van dergelijke producten deze investeringen rechtvaardigt.

© 2020 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc., in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo’s kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar