Profiteren van de kracht van samenwerking


Profiteren van de kracht van samenwerking

Met een nieuwe CEO, Bill McDermott, aan boord staan onze ambities als bedrijf in de schijnwerpers. We hebben het doel gesteld om erkend te worden als hét toonaangevende bedrijf voor bedrijfssoftware van de 21 e eeuw, met de ambitie een omzet van 10 miljard dollar te draaien.

Het is altijd goed om onszelf en onze klanten te herinneren aan onze doelen, vooral gezien de huidige omstandigheden. Het bereiken van deze doelen is een boeiende uitdaging, iets wat het team bij ServiceNow elke dag motiveert, zelfs al zijn onze korte-termijngedachten gericht op het onder controle krijgen van de Covid 19-pandemie.

Hoewel de huidige situatie onze aandacht vraagt, kunnen we de lange termijn niet uit het oog verliezen. We moeten ook denken aan hoe we allemaal uit de huidige crisis zullen komen.

De vraag is dus: wat doen we om ons te blijven richten op onze langetermijndoelen? Niet om nonchalant te klinken, maar het antwoord is ‘alles wat we kunnen’. Er is echter één onderdeel van onze strategie dat met kop en schouders boven de rest uitsteekt.

Groots dromen – samen

In mijn laatste blog heb ik het gehad over de strategische voordelen van partnerships en hoe samenwerking, en niet één specifieke technologie, centraal staat in het stimuleren van digitale transformatie.

We stellen deze mentaliteit centraal in ons bedrijf via ons partnerprogramma voor strategische technologische allianties. We willen graag groots dromen met onze klanten en onze partners spelen hierbij een cruciale rol.

Onze alliantiepartners stellen ons volledige ecosysteem open voor wat mogelijk is. Dit programma helpt ons en onze klanten om dingen te doen die nog nooit eerder zijn gedaan en hindernissen weg te nemen–- tussen technologieën, tussen afdelingen en tussen het bedrijf en zijn klanten.

Bij ServiceNow is het dromen van grootse dromen samen met onze klanten meer dan alleen een streven. Dit is wat er nu gebeurt.

Samenwerken voor succes

Onlangs heb ik een aantal klanten in Europa bezocht, en om eerlijk te zijn stond ik versteld van de manier waarop ze ons platform gebruiken om automatisering in hun bedrijf te stimuleren. Ze overstijgen zelfs onze eigen verwachtingen over hoe het Now Platform ® kan worden gebruikt.

Het is indrukwekkend om te zien dat deze gebruiksscenario’s verder gaan dan ‘productdenken’. Wanneer het platform draait, kunnen klanten snel producten implementeren en zich vervolgens richten op het bieden van workflows die werk beter laten werken voor hun bedrijf.

Het is precies dit soort ‘nooit eerder vertoonde’ implementaties die het potentieel laat zien van een meer op samenwerking gerichte aanpak: het bieden van oplossingen en workflows die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van een klant, maar zonder de intensieve ontwikkeling.

Ambitieus maar bescheiden

Hoewel we heel graag verbeteren en versnellen, weten we ook dat we bescheiden moeten blijven.

Bij een CIO roundtable die recentelijk plaatsvond in Amsterdam besefte ik dat, hoewel er klanten zijn die de verwachtingen overtreffen, we er ook voor moeten zorgen dat elke organisatie die ServiceNow gebruikt het maximale uit onze samenwerking haalt.

Een belangrijke focus is onze klanten te helpen begrijpen hoe ze de mogelijkheden van ServiceNow in hun bedrijf kunnen toepassen. Wanneer we met bedrijven samenwerken om inzicht te krijgen in hun uitdagingen, kunnen we veel nauwer met hen samenwerken om business cases voor specifieke oplossingen te ontwikkelen en roadmaps te creëren om de waarde van het platform op de lange termijn te maximaliseren.

Zoals ik al eerder heb gezegd, zijn we niet een bedrijf dat producten verstuurt. Wij bieden onze klanten een waardevol beeld ‘van buitenaf’ om hen te helpen hun belangrijkste initiatieven op een efficiëntere en effectievere manier sneller te realiseren.

Onze gezamenlijke ambities realiseren

Mits op de juiste manier benaderd, is samenwerking waardevol voor iedereen die erbij betrokken is.

Er zullen altijd klanten zijn die vooroplopen als het gaat om innovatie. We willen hen kunnen ondersteunen terwijl ze steeds meer manieren vinden om waarde uit het platform te halen.

Maar we moeten er ook voor zorgen dat innovatie niet in een silo verdwijnt. Daarom werken we er hard aan om elke C-level leidinggevende op de hoogte te brengen van ServiceNow en wat we voor hun bedrijven kunnen doen.

Als iedereen meedoet, kunnen we de volledige strategische kracht van het ecosysteem benutten. © 2020 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc., in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo’s kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar