ServiceNow is benoemd tot leider in het IT Risk Management Magic Quadrant


ServiceNow is benoemd tot leider in het IT Risk Management Magic Quadrant

Hands-on executive met meer dan 20 jaar ervaring in het bedenken, ontwikkelen, marketen, verkopen en implementeren van innovatieve toonaangevende Enterprise- en SaaS-producten voor kleine, middelgrote en grote klanten.

Het is een eer om erkend te worden als leider in het Gartner 2020 Magic Quadrant for IT Risk Management (ITRM)! De opmerkingen van onze klanten zijn een extra eerbetoon. Volgens het rapport:

Het feit dat we de verwachtingen van onze klanten konden overtreffen met onze geïntegreerde risicoportefeuille en het Now Platform betekent wat ons betreft dat we ons doel hebben bereikt – en nu moeten we de lat hoger leggen.

In tegenstelling tot het Magic Quadrant for Integrated Risk Management Solutions van juli 2019, waarin we ook werden erkend als leider, zoomt dit rapport in op de behoeften van IT Risk- en Compliance-managers, CISO’s en CIO’s.

De governance, risico en compliance -branche verandert nu bedrijven de cloud omarmen en tools, processen en functionele silo’s opnieuw bekijken. Knarsende en onhandige oplossingen die nooit goed hebben gewerkt worden vervangen door moderne, geïntegreerde platforms.

Als het moderne cloudgebaseerde platform voor risicobeheer verbindt ServiceNow beveiliging, IT en het bedrijf met een geïntegreerd risicoframework. Met ServiceNow beschikt u over flexibele workflows om handmatige en onbekende processen in silo’s om te zetten in een gebruiksvriendelijk en verenigd programma dat op één platform is gebouwd. Met de risicobewaking en controlemogelijkheden die in ons hele platform voor IT zijn geïntegreerd, zorgen we voor hogere productiviteit, lagere kosten en meer veerkracht. U gebruikt de gegevens en tools die u al hebt en gebruikt een gemeenschappelijk gegevensmodel om eenvoudig toegang te krijgen tot benodigde gegevens uit andere bronnen.

Waarom is IT-risicobeheer nu zo belangrijk? Omdat het van belang is voor de raad en het managementteam die de koers van het bedrijf door moeilijke tijden uitstippelen.

De winnaars in onze huidige samenleving zijn de meest aanpasbare bedrijven, niet per se de grootste of meest technologisch geavanceerde bedrijven.   Voor mij betekent aanpasbaarheid flexibiliteit en veerkracht.

Wijzigingen zijn onvermijdelijk wanneer we door het proces voor terugkeer naar de werkplek en daar voorbij navigeren. Nieuwe leveranciers zijn misschien nodig, net als nieuwe IT-processen en beveiligingsmaatregelen. Er zijn nieuwe risico’s die onlosmakelijk zijn verbonden aan het nieuwe normaal van hoe en waar we werken.  Met de prioriteiten om de kosten te verlagen en de stress voor het personeel te verminderen, is het nog belangrijker om risicobeheer en compliance-activiteiten naadloos te integreren in uw digitale bedrijfsprocessen en de vertrouwde gebruikerservaringen van uw werknemers.

Op die manier kan ServiceNow u helpen:

  • Flexibeler te zijn in uw besluitvorming
  • Productiviteit te verhogen
  • Realtime inzicht te krijgen in risico’s zodat u zich beter kunt voorbereiden op onvermijdelijke wijzigingen
  • Effectief te communiceren op alle lagen binnen de hele onderneming.

Ontdek het zelf. Dit rapport is een waardevolle tool voor wie op zoek is naar een onbevooroordeelde en onafhankelijke evaluatie van leveranciers, nu veerkracht, risicobeheer en flexibiliteit essentieel worden voor het bedrijf.

Lees hier het Magic Quadrant-rapport van Gartner.

Deze afbeelding is gepubliceerd door Gartner, Inc. als onderdeel van een groter onderzoeksdocument en moet worden geëvalueerd in de context van het gehele document. Het Gartner-document is op verzoek verkrijgbaar bij ServiceNow. Gartner onderschrijft geen leveranciers, producten of diensten die in zijn onderzoekspublicaties worden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om te kiezen voor alleen leveranciers met de hoogste beoordelingen of een andere vermelding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en dienen niet te worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

© 2020 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc., in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo’s kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar