ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen


ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen

Waarom we meer gegevens in de cloud verzamelen

De wereld draait op data. Tijdens deze COVID-19-pandemie begrijpen we, meer dan op enig ander moment in het verleden, hoe belangrijk het is om toegang te hebben tot datagestuurde toepassingen, diensten en functionaliteiten.

Onze datacenterinfrastructuur heeft nu twee nieuwe locaties: Newport, Verenigd Koninkrijk en Dublin, Ierland. De nieuwe datacenters vormen de vestiging van twee nieuwe koppels voor het hosten van klantinstances: een onafhankelijk Brits koppel tussen Londen en Newport, en een onafhankelijk EU  koppel tussen Amsterdam en Dublin.

Deze infrastructuurontwikkeling zorgt ervoor dat we de toenemende vraag van klanten naar cloud-native technologieën blijven ondersteunen, omdat ze verouderde infrastructuren ver achter zich laten en hun digitale transformatietrajecten versnellen door een grotere adoptie van cloud. Dankzij onze uitgebreide aanwezigheid van datacenters in heel Europa kunnen klanten ook na de Brexit hun weg vinden in het Europese landschap.

OpEx voor veerkracht en flexibiliteit

Binnen alle sectoren stappen bedrijven over op bedrijfsmodellen die gericht zijn gericht op OpEx (operationele uitgaven). Op deze manier kunnen ze meer flexibiliteit creëren omdat ze zich ontdoen van de door CapEx gedomineerde methoden uit het verleden.

Deze flexibiliteit zorgt vanzelfsprekend voor meer veerkracht binnen bedrijven in snel veranderende markten (zelfs zonder de verstoringen die gepaard gaat met wereldwijde gezondheidsproblemen) waarmee het bedrijf betere klantervaringen kan bieden.

De veerkracht van bedrijven neemt verschillende vormen aan, maar we hebben het vooral over de capaciteit en het vermogen om snel te herstellen wanneer er commerciële, operationele of andere externe problemen optreden.

Wanneer de veerkracht van bedrijven wordt gemaximaliseerd, worden toepassingen en services niet onderbroken wanneer de werklast of doorvoercapaciteit van data verandert of wanneer er nieuwe integraties moeten worden uitgevoerd. Deze nieuwe datacenters in EMEA ondersteunen deze behoefte aan gecontroleerde continuïteit in het geval van veranderingen.

Redundantie van parallelle instances

Al onze klantomgevingen worden uitgevoerd op basis van Active-Active, niet op basis van Primary-Backup. Implementatie op basis van Active-Active betekent dat er met twee knooppunten die altijd gelijktijdig worden uitgevoerd een hoog niveau van load balancing kan worden bereikt. Deze nieuwe datacenterkoppels maken deel uit van de Advanced High Availability-architectuur van ServiceNow en zorgen voor een onafgebroken garantie van de schaalbaarheid van onze cloudservices.

De investering brengt het totaal aan wereldwijde datacenterkoppels van ServiceNow op 11, die zijn verdeeld over vijf continenten met zes wereldwijde supportcentra, die continu bezig zijn om in de behoeften van klanten te voorzien op het gebied van digitale transformatie.

Aantrekkingskracht vanwege de nabijheid van het platform

We weten dat klanten bij de overstap naar cloud en digitale workflows meer Software-as-a-Service-oplossingen (SaaS) moeten implementeren. Natuurlijk is elk klanttraject anders, maar door de aantrekkingskracht van de cloud kunnen bedrijven een hoge mate van operational excellence bereiken.

Deze kracht leidt uiteindelijk tot consolidatie en gebruik van ongeveer vijf tot zes belangrijke platforms die door de gemiddelde onderneming worden gebruikt (bijvoorbeeld besturingssysteem, database), die allemaal effectief en naadloos kunnen worden geïntegreerd. Dit is waar de rol van ServiceNow als ‘platform der platforms’ tot uitdrukking komt – IT-infrastructuren samenbrengen en digitale workflows in de gehele onderneming mogelijk maken.

Behalve de COVID-19-pandemie heeft de wereld de afgelopen jaren meer veranderingen doorgemaakt dan wij bij het begin van het millennium hadden kunnen bedenken.

Door het verder ontwikkelen van ons netwerk van datacenters zoals we dat hebben gedaan, kan ServiceNow bedrijven veerkracht en flexibiliteit bieden om overal en op elk moment uitstekende klantervaringen te creëren, zelfs wanneer we social distancing in acht nemen!


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar