ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen


ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen

Waarom we meer gegevens in de cloud verzamelen

De wereld draait op data. Tijdens deze COVID-19-pandemie begrijpen we, meer dan op enig ander moment in het verleden, hoe belangrijk het is om toegang te hebben tot datagestuurde toepassingen, diensten en functionaliteiten.

Onze datacenterinfrastructuur heeft nu twee nieuwe locaties: Newport, Verenigd Koninkrijk en Dublin, Ierland. De nieuwe datacenters vormen de vestiging van twee nieuwe koppels voor het hosten van klantinstances: een onafhankelijk Brits koppel tussen Londen en Newport, en een onafhankelijk EU  koppel tussen Amsterdam en Dublin.

Deze infrastructuurontwikkeling zorgt ervoor dat we de toenemende vraag van klanten naar cloud-native technologieën blijven ondersteunen, omdat ze verouderde infrastructuren ver achter zich laten en hun digitale transformatietrajecten versnellen door een grotere adoptie van cloud. Dankzij onze uitgebreide aanwezigheid van datacenters in heel Europa kunnen klanten ook na de Brexit hun weg vinden in het Europese landschap.

OpEx voor veerkracht en flexibiliteit

Binnen alle sectoren stappen bedrijven over op bedrijfsmodellen die gericht zijn gericht op OpEx (operationele uitgaven). Op deze manier kunnen ze meer flexibiliteit creëren omdat ze zich ontdoen van de door CapEx gedomineerde methoden uit het verleden.

Deze flexibiliteit zorgt vanzelfsprekend voor meer veerkracht binnen bedrijven in snel veranderende markten (zelfs zonder de verstoringen die gepaard gaat met wereldwijde gezondheidsproblemen) waarmee het bedrijf betere klantervaringen kan bieden.

De veerkracht van bedrijven neemt verschillende vormen aan, maar we hebben het vooral over de capaciteit en het vermogen om snel te herstellen wanneer er commerciële, operationele of andere externe problemen optreden.

Wanneer de veerkracht van bedrijven wordt gemaximaliseerd, worden toepassingen en services niet onderbroken wanneer de werklast of doorvoercapaciteit van data verandert of wanneer er nieuwe integraties moeten worden uitgevoerd. Deze nieuwe datacenters in EMEA ondersteunen deze behoefte aan gecontroleerde continuïteit in het geval van veranderingen.

Redundantie van parallelle instances

Al onze klantomgevingen worden uitgevoerd op basis van Active-Active, niet op basis van Primary-Backup. Implementatie op basis van Active-Active betekent dat er met twee knooppunten die altijd gelijktijdig worden uitgevoerd een hoog niveau van load balancing kan worden bereikt. Deze nieuwe datacenterkoppels maken deel uit van de Advanced High Availability-architectuur van ServiceNow en zorgen voor een onafgebroken garantie van de schaalbaarheid van onze cloudservices.

De investering brengt het totaal aan wereldwijde datacenterkoppels van ServiceNow op 11, die zijn verdeeld over vijf continenten met zes wereldwijde supportcentra, die continu bezig zijn om in de behoeften van klanten te voorzien op het gebied van digitale transformatie.

Aantrekkingskracht vanwege de nabijheid van het platform

We weten dat klanten bij de overstap naar cloud en digitale workflows meer Software-as-a-Service-oplossingen (SaaS) moeten implementeren. Natuurlijk is elk klanttraject anders, maar door de aantrekkingskracht van de cloud kunnen bedrijven een hoge mate van operational excellence bereiken.

Deze kracht leidt uiteindelijk tot consolidatie en gebruik van ongeveer vijf tot zes belangrijke platforms die door de gemiddelde onderneming worden gebruikt (bijvoorbeeld besturingssysteem, database), die allemaal effectief en naadloos kunnen worden geïntegreerd. Dit is waar de rol van ServiceNow als ‘platform der platforms’ tot uitdrukking komt – IT-infrastructuren samenbrengen en digitale workflows in de gehele onderneming mogelijk maken.

Behalve de COVID-19-pandemie heeft de wereld de afgelopen jaren meer veranderingen doorgemaakt dan wij bij het begin van het millennium hadden kunnen bedenken.

Door het verder ontwikkelen van ons netwerk van datacenters zoals we dat hebben gedaan, kan ServiceNow bedrijven veerkracht en flexibiliteit bieden om overal en op elk moment uitstekende klantervaringen te creëren, zelfs wanneer we social distancing in acht nemen!


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar