ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite


ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite

Aan het begin van de COVID-pandemie is het bedrijfsleven plotseling overgestapt naar werken op afstand, waardoor een nieuwe golf van digitale transformatie op gang is gekomen. Volgens een recent onderzoek van ServiceNow in samenwerking met Wakefield was dit een welkome verandering: 87% van de werknemers is van mening dat hun bedrijf voor nieuwe en betere manieren van werken heeft gezorgd. Nu bedrijven hun werknemers weer naar de werkplek laten terugkeren, moeten ze ondersteuning bieden om ervoor te zorgen dat het personeel er klaar voor is en prioriteit geven aan gezondheid en veiligheid met gestroomlijnde digitale belevingen.

Vandaag kondigen we met trots verbeteringen aan in onze Safe Workplace-suite, waaronder een nieuwe Health and Safety Testing-app , een verbeterde Safe Workplace-ervaring voor Now Mobile en een nieuwe functionaliteit voor het traceren van contactpersonen met de MotionWorks® Proximity-oplossing van Zebra Technologies.

De nieuwe ServiceNow Health and Safety Testing-toepassing stroomlijnt het proces voor het aanvragen en ontvangen van testresultaten van werknemers, waardoor werkgevers de verspreiding van besmettelijke ziekten zoals COVID-19 op de werkplek kunnen verminderen.

Indien  wettelijk verplicht of toegestaan, kunnen werkgevers met behulp van de app werknemers vragen om een test te ondergaan of kunnen ze werknemers toestaan om optionele gezondheidstests aan te vragen wanneer ze een melding hebben gekregen van een mogelijke blootstelling aan een besmettelijke ziekte. Werknemers kunnen voorkeuren voor gezondheidstests indienen, zoals testtype en gewenste testdatum en -locatie, en beheerders kunnen de beschikbaarheid en planning van tests coördineren op basis van de voorkeuren van werknemers.

Zodra de gezondheidstests zijn voltooid, kunnen werknemers testresultaten invoeren in de app en toestemming krijgen om veilig terug te keren naar de werkplek.

Tot de vandaag aangekondigde nieuwe innovaties behoren:

  • Een verbeterde Safe Workplace-ervaring voor Now Mobile. Verbeteringen in de Safe Workplace-ervaring voor Now Mobile bieden een gestroomlijnde ervaring van het naar de werkplek laten terugkeren van werknemers vanaf elke locatie. Dankzij het intuïtieve mobiele ontwerp en de gebruiksvriendelijke interface kunnen gebruikers eenvoudig gezondheidscontroles en -onderzoeken uitvoeren, bezoeken inplannen, reserveringen maken, persoonlijke beschermingsmiddelen aanvragen enzovoort, allemaal vanaf hun mobiele apparaat.
  • De Zebra MotionWorks Proximity-oplossing biedt betere functionaliteiten voor contactonderzoek. Klanten die draagbare apparaten of wearables van Zebra gebruiken met de Zebra MOTIONWORKS Proximity -oplossing kunnen nu eenvoudig spreadsheets met gegevens uit het systeem uploaden om mogelijk blootgestelde contacten te identificeren. Werknemers die zijn uitgerust met mobiele apparaten van Zebra worden met geluidssignalen gewaarschuwd wanneer er geen afstand in het openbaar wordt bewaard. Als werknemers langer dan 5 minuten dichtbij blijven, wordt een nabijheidsgebeurtenis in de cloud geregistreerd. Dankzij deze gegevens, die controleerbaar zijn voor leidinggevenden op live dashboards, kan het management patronen  herkennen die wijzigingen in de workflow en coaching van werknemers nodig maken. Tevens komen op basis van deze gegevens de geautomatiseerde rapporten voor het traceren van contactpersonen beschikbaar via Safe Workplace.

ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite

it het onderzoek van ServiceNow bleek dat 46% van de werknemers wereldwijd van mening is dat hun bedrijf niet de noodzakelijke maatregelen zal nemen om hun veiligheid te garanderen. De updates van vandaag zijn van essentieel belang voor het opbouwen van vertrouwen rond de terugkeer naar de werkplek en het helpen aanpakken van zorgen van werknemers over gezondheid en veiligheid.

”Nu bedrijven in verschillende branches zich op het beschermen van essentiële werknemers richten en het veilig terugbrengen van werknemers naar werkplekken, moeten zij oplossingen hebben om ervoor te zorgen dat het traceren van contactpersonen snel en nauwkeurig kan worden uitgevoerd”, aldus Bill Burns, Chief Product and Solutions Officer bij Zebra Technologies. “Samen met ServiceNow helpen we onze gezamenlijke klanten om prioriteit te geven aan de gezondheid en veiligheid van hun personeel.”

ServiceNow gaat door met het in regelmatige, tweemaandelijkse intervallen innoveren van de toepassingen van de Safe Workplace-suite waarmee klanten de werkplek en de gereedheid van het personeel effectief kunnen beheren, waardoor de werksituatie voor iedereen erop vooruitgaat. We zijn er trots op dat bijna 800 organisaties de Safe Workplace-apps van ServiceNow hebben gedownload, waaronder Bremer Bank, een Amerikaanse universiteit, Europese partners van Coca Cola en de Amerikaanse staat North Carolina.

Neem contact op met uw ServiceNow-vertegenwoordiger als uw organisatie vanwege de pandemie voor een unieke uitdaging komt te staan. Onze innovatiemotor heeft nog nooit zoveel vermogen gehad en we zijn erop gericht u tijdens deze moeilijke reis te ondersteunen met krachtige digitale workflows die geweldige ervaringen bieden en de productiviteit verhogen.
© 2020 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc., in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo’s kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar