2021


  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    24 mei 2021
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    12 mei 2021
  • Knowledge 2021: Industry spotlight
    Knowledge
    Knowledge 2021: Industry spotlight
    10 mei 2021
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    10 mei 2021
  • Knowledge 2021: Wat we kunnen leren van marktleiders in de Benelux en Scandinavië
    Knowledge
    Knowledge 2021: Wat we kunnen leren van marktleiders in de Benelux en Scandinavië
    29 april 2021
  • ServiceNow en Oracle Cloud integreren voor cloudoptimalisatie
    Digitale transformatie
    ServiceNow en Oracle Cloud integreren voor cloudoptimalisatie
    14 april 2021
  • De digitale revolutie naar financiele dienstverleners brengen
    Digitale transformatie
    De digitale revolutie naar financiele dienstverleners brengen
    07 april 2021
  • Quebec: Het maakt niet uit hoe technologie werkt, richt u gewoon op wat opgelost moet worden
    Digitale transformatie
    Quebec: Het maakt niet uit hoe technologie werkt, richt u gewoon op wat opgelost moet worden
    07 april 2021
  • Cultuur
    Een betere toekomst voor kwetsbare kinderen in Zuid-Afrika creëren
    29 maart 2021
  • Intellibot-overname om de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow te verbeteren met RPA
    Digitale workflows
    Intellibot-overname om de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow te verbeteren met RPA
    23 maart 2021
  • Digitale transformatie
    Meer, sneller, gewaagder: de weg die voor ons ligt volgens onze nieuwe Country Manager voor Nederland
    11 maart 2021
  • Microsoft verbeteren samenwerking van virtuele agenten in Teams voor de nieuwe verspreide werkwereld
    Bedrijfsimpact
    Microsoft verbeteren samenwerking van virtuele agenten in Teams voor de nieuwe verspreide werkwereld
    25 februari 2021
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    19 februari 2021
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    19 februari 2021
  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
    19 februari 2021
  • Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
    Onderzoek
    Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
    19 februari 2021
  • Drie dingen die telecombedrijven in de komende vijf jaar moeten doen om te groeien
    Digitale transformatie
    Drie dingen die telecombedrijven in de komende vijf jaar moeten doen om te groeien
    17 februari 2021
  • Er is een betere, snellere manier om vaccins te distribueren
    COVID-19
    Er is een betere, snellere manier om vaccins te distribueren
    02 februari 2021
  • Vaccins omzetten in vaccinaties
    COVID-19
    Vaccins omzetten in vaccinaties
    02 februari 2021
  • ServiceNow pakt uitdagingen op het gebied van vaccinbeheer aan
    COVID-19
    ServiceNow pakt uitdagingen op het gebied van vaccinbeheer aan
    02 februari 2021
  • Bereid je voor op het volgende normaal
    Now on Now
    Bereid je voor op het volgende normaal
    De pandemie zal tot een einde komen, maar werk zal nooit meer hetzelfde zijn Binnen een paar maanden heeft het COVID-19-virus miljoenen mensen over de hele wereld geïnfecteerd. Niemand weet wanneer de pandemie zal eindigen of wat de werkelijke economische impact zal zijn. Ik weet echter zeker dat werk nooit hetzelfde zal zijn. Volgens een …
  • Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media
    Knowledge 2020
    Bereid u voor op de Knowledge 2020-wedstrijden op sociale media
    Voor het eerst gaat Knowledge volledig digitaal. Dit jaar zijn er zes weken aan spannende keynotes, breakoutsessies, netwerkevents… en zes weken lang kunt u meedoen op sociale media! Tijdens de conferentie delen we leuke digitale swag, nuttige tips en manieren om deel te nemen aan wedstrijden op sociale media. Bekijk de officiële hashtag van het …
  • Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Digitale workflows
    Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Update over het noodresponsprogramma van ServiceNow:  Met hulp van zijn partners helpt ServiceNow organisaties door de COVID-19-pandemie heen Op 16 maart heeft ServiceNow vier gratis noodresponsapps uitgebracht om organisaties te helpen bij het beheren van de COVID-19-pandemie.  Tot op heden hebben bijna 1000 verschillende organisaties deze apps al ingezet om hun werknemers te helpen tijdens …

Trends & onderzoek

  • Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
    Onderzoek
    Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
Productivity depends on people
4 ways AI can power IT asset management

Thema's

Jaar