Aankoop van Gekkobrain om ERP-migraties te stroomlijnen en registratiesystemen te moderniseren


Aankoop van Gekkobrain om ERP-migraties te stroomlijnen en registratiesystemen te moderniseren

Binnen alle branches investeren organisaties in digitale transformatie om meer innovatie, flexibiliteit en productiviteit mogelijk te maken, en zich tegelijkertijd aan te passen aan de nieuwe wereld van hybride werk.

Volgens Gartner zullen de wereldwijde IT-uitgaven aan het einde van dit jaar 4,1 biljoen dollar bereiken. 1Veel organisaties vinden het echter nog steeds moeilijk om te bepalen waar ze moeten beginnen in hun race om registratiesystemen te moderniseren en processen te digitaliseren.

Bij ServiceNow krijgen we energie van deze unieke kans om werk beter te laten werken voor mensen. En we staan klaar om klanten te helpen in elke fase van hun traject.

Klanten meer mogelijkheden bieden

Daarom heeft ServiceNow het in Denemarken gevestigde Gekkobrain inclusief een zeer getalenteerd team van enterprise-software-experts aangekocht: om klanten te helpen hun registratiesystemen te moderniseren.

Het team van Gekkobrain biedt uitgebreide expertise op het gebied van enterprise-software en een diepgaand inzicht in systeemaanpassingen voor Enterprise Resource Planning (ERP). Het team heeft de mogelijkheid ontwikkeld om aangepaste code en bedrijfsprocessen die moeten worden gemoderniseerd te identificeren en te begrijpen, waardoor snellere migraties, betere belevingen en kostenbesparingen mogelijk zijn.

Versterken van ServiceNow Creator Workflows

Met Gekkobrain breidt ServiceNow de kracht van ServiceNow Creator Workflows en App Engine uit om organisaties te helpen aangepaste code in hun ERP-implementaties en de onderliggende bedrijfsprocessen te identificeren en te begrijpen. 

Door de low-code-eigenschappen van App Engine te combineren, kunnen organisaties hun ERP-systemen snel en kosteneffectief moderniseren door workflows naadloos te identificeren, te automatiseren en te personaliseren. Hierdoor worden de risico's en kosten die traditioneel gepaard gaan met ERP-softwaremigraties aanzienlijk verlaagd.

Deze aankondiging volgt kort na updates voor Creator Workflows in de Now Platform Rome-release om innovatie nog beter te versnellen. We helpen organisaties bij het aansturen van digitale transformatie door middel van bedrijfskritieke low-code apps en procesautomatisering om zaken draaiende te houden en de bedrijfswaarde te verhogen.

We staan te springen om het Gekkobrain-team te mogen verwelkomen zodat we samen klanten kunnen helpen om eenvoudig en vol vertrouwen hun digitale transformatietraject te versnellen. Lees meer over hoe ServiceNow innovatie stimuleert.

Gebruik van toekomstgerichte uitspraken

Deze blog bevat "toekomstgerichte uitspraken" over de verwachtingen, overtuigingen, plannen, intenties en strategieën met betrekking tot de aankoop van Gekkobrain door ServiceNow. Dergelijke toekomstgerichte uitspraken omvatten uitspraken over toekomstige producteigenschappen en -aanbiedingen en verwachte voordelen voor ServiceNow. Toekomstgerichte uitspraken zijn onderhevig aan bekende en onbekende risico's en onzekerheden en zijn gebaseerd op mogelijk onnauwkeurige veronderstellingen die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de verwachte of geïmpliceerde toekomstgerichte uitspraken. Als dergelijke risico's of onzekerheden zich daadwerkelijk voordoen of als veronderstellingen onjuist blijken te zijn, kunnen onze resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten die worden uitgedrukt of geïmpliceerd door de toekomstgerichte uitspraken die wij doen. Wij zijn niet verplicht en zijn niet van plan om deze toekomstgerichte uitspraken bij te werken. Factoren die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten in toekomstgerichte uitspraken omvatten, zonder beperking, het onvermogen om werknemers van Gekkobrain in ons bestand te houden of de technologie van Gekkobrain in ons platform te integreren; onverwachte uitgaven of ongunstige fiscale gevolgen; mogelijk nadelige fiscale gevolgen; verstoring van onze activiteiten en onttrekking van de aandacht van het management en andere middelen; en potentiële onbekende aansprakelijkheden in verband met de activiteiten van Gekkobrain. Meer informatie over factoren die van invloed kunnen zijn op onze financiële en andere resultaten is opgenomen in de dossiers die wij van tijd tot tijd bij de Securities and Exchange Commission aanleveren.

1Gartner® persbericht, Gartner Forecasts Worldwide IT Spending to Reach $4 Trillion in 2021, 7 April, 2021. GARTNER is een geregistreerd handelsmerk en servicemerk van Gartner, Inc. en/of zijn dochterondernemingen in de V.S. en internationaal en wordt in dezen met toestemming gebruikt. Alle rechten voorbehouden.

© 2021 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo's kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar