Now at Work 2021: Een betere wereld creëren met workflows


Now at Work 2021: Een betere wereld creëren met workflows

Herstellend van de pandemie richten organisaties overal ter wereld zich op groei op de lange termijn. Maar nu we de grootste verstoring van bedrijfsvoering van deze generatie hebben doorstaan, kunnen we er beter niet vanuit gaan dat het oude normaal ooit weer terugkomt.

En dat is niet erg. Dit is een bepalend moment: we hoeven niet meer toekomstgericht te zijn uit noodzaak, maar kunnen de kans grijpen om verder te bouwen. Door de regels te herschrijven en iets sterkers te creëren dan we ooit hebben gekend.

Maar waar te beginnen? Ons jaarlijkse Now at Work-evenement, dat eerder deze maand plaatsvond, heeft een vrij duidelijk beeld geschetst.

Deze dag bood een volledig digitale beleving met een goedgevuld programma vol inspirerende keynotes, branchesessies en klantverhalen uit de praktijk. Gericht op iedereen die verbinding zoekt met wat voor hun bedrijf cruciaal is, beter wil kunnen reageren op deze steeds veranderende hybride wereld en uiteindelijk een werkplek willen creëren met ruimte voor continue verbetering door innovatie.

We boden ook een volledige rondleiding door onze nieuwste Now Platform® Rome-release en hebben in detail alle nieuwe functies en functionaliteiten laten zien.

Mocht u het gemist hebben, geen zorgen! We hebben hieronder de belangrijkste onderwerpen samengevat, inclusief links naar een groot deel van de sessies.

Een betere wereld creëren met workflows

Alles begint met uw workflows: van het verbinden van uw bestaande silogebaseerde processen tot het verbeteren van de werknemersbeleving, het transformeren van uw klantenservice en het versnellen van uw overstap naar de onderneming van de toekomst.

Een van de digitale pioniers die we met genoegen mochten verwelkomen, was Suresh Viswanathan, Chief Operating Officer bij TSB, een retail- en handelsbank in het Verenigd Koninkrijk. (Ontdek meer over Suresh op de site van TSB.) Hij sloot zich aan bij Keith Pearson, Global Head of Financial Services Go to Market van ServiceNow, om te vertellen hoe organisaties de bankierbeleving voor klanten en werknemers transformeren in wat conventioneel een zeer traditionele sector is. Suresh legde uit hoe digitalisering essentieel is geweest voor het herstel van TSB, waardoor het bedrijf meer operationele veerkracht heeft, en hoe andere bedrijven van hun voorbeeld kunnen leren.

Ondertussen leidde Jessica Constantinidis, de EMEA Innovation Evangelist van ServiceNow, onze keynote-sessie met Chief Product & Digital Officer van British Telecom, Hriday Ravindranath (lees op de site van BT meer over Hriday). Zij gingen in op de nieuwe rol van telecombedrijven als platformpartner voor co-innovatie – en hoe deze kunnen helpen om voorgoed wereldwijde belevingen te bieden. Phil Carter, European Chief Analyst en WW C-Suite Tech Research Lead bij IDC hebben de sessie afgerond door de rol van digitale veerkracht in de toekomst van flexibiliteit te bespreken – en wat digitale veerkracht betekent voor Europese bedrijven.

We hoorden ook van Frank Dunsmoir, Industry Lead for Customs and Trade bij Fujitsu, en zijn met Kam Patel, de nieuw benoemde Senior Director for Public Sector van ServiceNow, in gesprek gegaan over hoe hun bedrijf ServiceNow gebruikt om innovatieve digitale oplossingen te creëren die het douaneproces na Brexit soepel laten verlopen, waardoor de zeer fysieke verplaatsing van goederen en diensten tussen het Verenigd Koninkrijk en de EU ongestoord door kan gaan. (Lees meer over Frank op de site van Fujitsu.)

Verder hoorden we het inspirerende verhaal van Telia, de grootste Zweedse telecomprovider, die digitale inclusie voor iedereen bevordert. Anna Lämber, Senior Director of Marketing EMEA North van ServiceNow, besprak samen met Malin Fransen Kronberg, Director of Service Assurance and Operational Control Center bij Telia, hoe het bedrijf voortdurend zijn assets, activiteiten en processen transformeert om zijn klanten de connectiviteit en ondersteuning te bieden die nodig zijn om te kunnen slagen in de digitale wereld. (Ontdek hier de biografie van Malin.)

Op het gebied van productie onderzocht Jürgen Schön, EMEA Head of Manufacturing Industry van ServiceNow, hoe fabrikanten tegenwoordig teams en systemen binnen hun bedrijf met elkaar verbinden om de productiviteit van werknemers, operationele zichtbaarheid, beveiliging en beschikbaarheid te verbeteren—allemaal met één platform.

En voor de detailhandel sprak Senior Sales Directory Industry voor Frankrijk bij ServiceNow, David Robert, met IDC over manieren om de klant centraal te stellen, en personalisatie en kostenoptimalisatie te bieden bij elke stap. Zij bespraken hoe digitale transformatie deze trends kan ondersteunen en onderzochten de beste manieren om nieuwe services en producten te ontwikkelen, markttrends te analyseren, beveiliging en compliance te automatiseren en de werknemerstevredenheid te vergroten. (Lees hier meer over IDC.)

Blijf niet stilstaan

Bekijk naast bovenstaande sessies ook vooral onze openingskeynote, die werd gegeven door The Gadget Show-presentator Georgie Barrat, over hoe diverse organisaties het Now Platform gebruiken om een aantal van hun grootste uitdagingen ooit op te lossen – het bedenken van geweldige nieuwe belevingen die levens transformeren, het creëren van flexibiliteit om snel te kunnen aanpassen als dingen niet volgens plan gaan en het vinden van nieuwe manieren om ons dagelijkse leven en werkleven voortdurend te kunnen verbeteren.

Eén ding komt duidelijk naar voren uit al deze verhalen: digitalisering is een doorlopend proces en speelt een cruciale rol bij het helpen van bedrijven om op de toekomst voorbereid te zijn – en te blijven. Maar wie hier optimaal van wil profiteren, moet nu in actie komen en niet stil blijven staan. Wees geen toeschouwer die kijkt vanaf de zijlijn.

Als u dit jaar niet aan ons evenement kon deelnemen, raad ik u sterk aan om eens dieper te duiken in een aantal van de fascinerende onderwerpen en verhalen die we hier besproken hebben. Het biedt een unieke gelegenheid om te leren van een aantal van de grootste kenners over hoe workflowtechnologie uw bedrijf kan transformeren.

Krijg toegang tot alle sessies van Now at Work 2021 – meld u hier aan

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar