Knowledge 2021: Wat we kunnen leren van marktleiders in de Benelux en Scandinavië


Knowledge 2021: Wat we kunnen leren van marktleiders in de Benelux en Scandinavië

Het aftellen is begonnen: nog twee weken te gaan tot ons Knowledge 2021-evenement. Hoewel het dit jaar opnieuw een digitale ervaring wordt, is er meer dan genoeg aanbod om jouw agenda mee te vullen!

We hebben zes dagen aan sessies verspreid over twee weken. Al die sessies zijn bedoeld om zakelijke leiders de kans te geven contacten te leggen, best practices te delen en samen te werken aan toekomstige uitdagingen.

Binnen het brede aanbod aan keynotes, expert-sessies en andere activiteiten, is er voor ieder wat wils.

Wat is er allemaal te doen?

Natuurlijk is en blijft de pandemie dit jaar ons belangrijkste aandachtspunt - en terecht. Het heeft enorm veel gevraagd van de veerkracht en het innovatievermogen van bedrijven om de moeilijkheden van de afgelopen achttien maanden te boven te komen.

Gelukkig zijn Scandinavië en de Benelux de thuisbasis van enkele van de meest innovatieve en toekomstgerichte bedrijven. Tijdens Knowledgewillen we dit jaar de aandacht vestigen op een aantal van deze bedrijven. Vele van hen hebben met gedurfde digitale transformatie-initiatieven hun organisaties daadwerkelijk naar een hoger niveau getild, ondanks de uitdagingen die ze op hun pad vonden.

Zo legt Heineken bijvoorbeeld uit hoe zij ServiceNow®-technologie hebben ingezet om een consumentenervaring te bieden aan al hun werknemers om de productiviteit wereldwijd te verhogen. Medewerkers hebben nu binnen enkele seconden, in plaats van uren, toegang tot de informatie die ze nodig hebben.

Volvo Group zal dieper ingaan op hoe zij hun business change management versnellen door over te stappen van een maatwerk IT Service Management tool naar een out-of-the-box (OOTB) oplossing.

En ook ENGIE bespreekt hoe zij ServiceNow®-technologie gebruiken om hun Global Business Services te versnellen, de beste werknemerservaringen te bieden en hun bedrijfsprocessen te automatiseren, met als resultaat betere bedrijfsondersteuning voor meer dan 170.000 werknemers wereldwijd.

Op praktischer vlak gaat Anders Figenschow, Principal Architect bij Sopra Steria, uitleggen hoe je bijna alles kunt bouwen met het Now Platform®. Dit doet hij door te laten zien hoe een zelfgemaakte zoekmachine de out-of-the-box zoekfunctie kan aanvullen met als resultaat een betere ervaring voor eindgebruikers.

Workflows zullen de toekomst van bedrijven veranderen

Naast de sessies met onze klanten, mag je de keynote van onze CEO Bill McDermott niet missen. Op 11 mei om 18:00 uur CET brengt Bill alle lessons learned van het afgelopen jaar samen en legt hij precies uit waarom workflows zo'n belangrijke rol spelen in de toekomst van werk.

Ik zal het gras niet helemaal voor Bill’s voeten wegmaaien, maar de echte impact van workflows ligt in dat wat ze mogelijk maken. Of het nu voor, tijdens of na de pandemie is, zakelijk succes betekent dat men zich moet richten op resultaten, niet op processen. Hoe meer we ons denken verschuiven naar wat we mogelijk kunnen maken, in plaats van wat we kunnen doen, hoe effectiever onze bedrijven zullen zijn - en hoe beter voorbereid we zijn op zowel de goede als de slechte tijden.

Meld je nu aan om de verhalen van de hierboven genoemde klanten te horen en om toegang te krijgen tot meer dan 500 sessies van ServiceNow®, klanten en partners.

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar