Knowledge 2021: Wat we kunnen leren van marktleiders in de Benelux en Scandinavië


Knowledge 2021: Wat we kunnen leren van marktleiders in de Benelux en Scandinavië

Het aftellen is begonnen: nog twee weken te gaan tot ons Knowledge 2021-evenement. Hoewel het dit jaar opnieuw een digitale ervaring wordt, is er meer dan genoeg aanbod om jouw agenda mee te vullen!

We hebben zes dagen aan sessies verspreid over twee weken. Al die sessies zijn bedoeld om zakelijke leiders de kans te geven contacten te leggen, best practices te delen en samen te werken aan toekomstige uitdagingen.

Binnen het brede aanbod aan keynotes, expert-sessies en andere activiteiten, is er voor ieder wat wils.

Wat is er allemaal te doen?

Natuurlijk is en blijft de pandemie dit jaar ons belangrijkste aandachtspunt - en terecht. Het heeft enorm veel gevraagd van de veerkracht en het innovatievermogen van bedrijven om de moeilijkheden van de afgelopen achttien maanden te boven te komen.

Gelukkig zijn Scandinavië en de Benelux de thuisbasis van enkele van de meest innovatieve en toekomstgerichte bedrijven. Tijdens Knowledgewillen we dit jaar de aandacht vestigen op een aantal van deze bedrijven. Vele van hen hebben met gedurfde digitale transformatie-initiatieven hun organisaties daadwerkelijk naar een hoger niveau getild, ondanks de uitdagingen die ze op hun pad vonden.

Zo legt Heineken bijvoorbeeld uit hoe zij ServiceNow®-technologie hebben ingezet om een consumentenervaring te bieden aan al hun werknemers om de productiviteit wereldwijd te verhogen. Medewerkers hebben nu binnen enkele seconden, in plaats van uren, toegang tot de informatie die ze nodig hebben.

Volvo Group zal dieper ingaan op hoe zij hun business change management versnellen door over te stappen van een maatwerk IT Service Management tool naar een out-of-the-box (OOTB) oplossing.

En ook ENGIE bespreekt hoe zij ServiceNow®-technologie gebruiken om hun Global Business Services te versnellen, de beste werknemerservaringen te bieden en hun bedrijfsprocessen te automatiseren, met als resultaat betere bedrijfsondersteuning voor meer dan 170.000 werknemers wereldwijd.

Op praktischer vlak gaat Anders Figenschow, Principal Architect bij Sopra Steria, uitleggen hoe je bijna alles kunt bouwen met het Now Platform®. Dit doet hij door te laten zien hoe een zelfgemaakte zoekmachine de out-of-the-box zoekfunctie kan aanvullen met als resultaat een betere ervaring voor eindgebruikers.

Workflows zullen de toekomst van bedrijven veranderen

Naast de sessies met onze klanten, mag je de keynote van onze CEO Bill McDermott niet missen. Op 11 mei om 18:00 uur CET brengt Bill alle lessons learned van het afgelopen jaar samen en legt hij precies uit waarom workflows zo'n belangrijke rol spelen in de toekomst van werk.

Ik zal het gras niet helemaal voor Bill’s voeten wegmaaien, maar de echte impact van workflows ligt in dat wat ze mogelijk maken. Of het nu voor, tijdens of na de pandemie is, zakelijk succes betekent dat men zich moet richten op resultaten, niet op processen. Hoe meer we ons denken verschuiven naar wat we mogelijk kunnen maken, in plaats van wat we kunnen doen, hoe effectiever onze bedrijven zullen zijn - en hoe beter voorbereid we zijn op zowel de goede als de slechte tijden.

Meld je nu aan om de verhalen van de hierboven genoemde klanten te horen en om toegang te krijgen tot meer dan 500 sessies van ServiceNow®, klanten en partners.

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar