Knowledge 2021: Belangrijkste lessen


Knowledge 2021

Knowledge 2021 bestond uit twee fantastische weken vol keynotes, panels en gesprekken waarin experts en thought leaders uit alle sectoren over de hele wereld samenkwamen.  We hebben boeiende digitale presentaties bekeken, zijn geïnspireerd door verhalen over digitale transformatie en hebben meer geleerd over de ongelooflijke kracht van workflows.

Hieronder een paar van de belangrijkste lessen van het event:

De zoektocht naar efficiency wordt uitgebreid

Dit jaar wilden de aanwezigen graag meer te weten te komen over het stroomlijnen van processen en het verhogen van efficiency. In een van de populairste sessies, AI-powered self-service, werd besproken hoe virtual agents, dynamische catalogi en naadloze integraties snelle oplossingen kunnen bieden.

In een andere topsessie Accelerate your Performance Analytics journey, kregen aanwezigen de kans om te zien hoe ServiceNow Performance Analytics realtime inzicht biedt in bedrijfsprestaties. Dit helpt organisaties om proactief bedrijfsservices te optimaliseren, processen te verbeteren en werkwijzen af te stemmen op de doelstellingen van de organisatie.

Een andere sessie ging over hoe het consolideren van assetmanagement in één platform de end-to-end IT-levenscyclus kan automatiseren, met kostenbesparingen als resultaat.

Het beheren van IT-activiteiten is essentieel

In het algemeen waren sessies over IT Operations Management (ITOM) een groot succes. A seamless customer experience for IT service providers liet zien hoe Alfaserve Technologies Customer Service Management, IT Service Management en ITOM implementeerde om de dienstverlening aan klanten te verbeteren.

Tijdens de sessie A fail-safe approach for implementing ITOM Health leerden de aanwezigen wat de do's-and-don'ts zijn voor de implementatie van ITOM Health en hoe ze een betere return on investment kunnen bieden voor de organisatie en zijn klanten.

De aanwezigen wilden ook graag meer weten over nieuwe ontwikkelingen in ITOM en CMDB als onderdeel van de Quebec-release. Tijdens een verwante sessie werd de UX voor het creëren van de Service Catalog gedemonstreerd. In de wereld na de pandemie is de Service Catalog een van de meest gebruikelijke manieren voor werknemers en klanten om services van uw bedrijf aan te vragen.

Sectoren kunnen digitalisering van workflows mogelijk maken

Branchespecifieke oplossingen voor digitale transformatie lossen een aantal van de grootste uitdagingen op waarmee bedrijven en de samenleving tegenwoordig worden geconfronteerd—en ze verbeteren ervaringen en resultaten. Het hoofd van AI en digital service management bij Siemens vertelde over het traject dat de fabrikant doormaakte om productiviteit te verhogen en de gebruikerservaring te verbeteren.

In de gezondheidszorg en de biowetenschappen vragen patiënten om een meer consumentachtige ervaring met meer betrokkenheid. Organisaties streven ernaar om in die behoefte te voorzien en tegelijkertijd processen te stroomlijnen. Het biowetenschappelijke bedrijf Capgemini besprak hoe het patiëntsucces opschaalde voor klinische studies en 95% patiënttevredenheid heeft bereikt.

Wereldwijde vaccinatie-inspanningen versnellen

ServiceNow Vaccine Administration Management (VAM) helpt COVID-19-vaccins wereldwijd toegankelijker te maken. NTT Data biedt een oplossing voor vaccinbeheer die is gebouwd op onze Customer Service Management-oplossing. IBM Digital Health Pass werkt met ServiceNow samen om burgers te mobiliseren met vaccindata. En NHS Scotland gebruikt ServiceNow om zijn burgers te ondersteunen in de strijd tegen COVID-19.

Een veilige terugkeer naar de werkplek houdt iedereen bezig

Uber vertelde hoe het kantoren heropende en medewerkers veilig hield met behulp van ServiceNow. Het Canadese nutsbedrijf ENMAX implementeerde een proces voor gezondheidsscreening en beheerde met succes de werkplekreserveringen in hotels voor meer dan 2200 medewerkers en aannemers.

Fabrikant General Mills vertelde over zijn inspanningen om meer te weten te komen over de impact van COVID-19 op het personeelsbestand en over hoe het bedrijf vervolgens actie ondernam om medewerkers in nood te ondersteunen en het bedrijf op de rails te houden. En Northeastern University vertelde hoe het een manier vond om veilig open te gaan en studenten een normale campuservaring te bieden in plaats van een virtuele ervaring, met de Safe Workplace Suite.

Knowledge 2021

Workflows transformeren de wereld

Tijdens het event gaven experts uit verschillende sectoren, van de maakindustrie tot de gezondheidszorg, keynotes als voorbereiding op de gesprekken die zouden volgen. De Creator Workflows-keynote liet zien hoe klanten van ServiceNow bedrijfskritische, low-code apps creëren en hun delivery buiten IT opschalen met citizen development. De Customer Workflows-keynote toonde hoe het verbinden van klantprocessen een geweldige end-to-end klantervaring mogelijk maakt.

In de overheidskeynote spraken experts over hoe AI en machine learning-technologieën (ML) steeds vaker worden toegepast in de publieke sector. Hierdoor kunnen met genormaliseerde data nu processen op lager niveau volledig worden geautomatiseerd terwijl de menselijk besluitvorming op hogere niveaus wordt verbeterd, voor snelle transformatie.

Tijdens de keynote over financiële dienstverlening bespraken de sprekers de impact van de pandemie op de sector. Bijna een jaar later staan financiële instellingen nog steeds centraal in de crisis, waardoor een verschuiving naar digitale services, ondersteund door workflows, noodzakelijk is geworden.

Zoals CEO Bill McDermott zei in de openingskeynote, "Het Now Platform creëert in elke sector workflowoplossingen die het werk en leven van mensen beter maken. De wereld werkt met ServiceNow."

Hartelijk dank voor uw deelname aan Knowledge 2021. Volg ons op Twitter via @Know365 en #Know21 voor meer hoogtepunten van het event. Als u iets hebt gemist: de sessies zijn nog steeds beschikbaar tot oktober 2021.

Houd de datum vrij! Knowledge 2022 vindt plaats van 1-5 mei.

ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo's kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar