Knowledge 2021: Industry spotlight


Knowledge 2021: Industry spotlight

Elke executive volgt de trends in zijn of haar sector om te weten waar concurrenten mee bezig zijn. Het toepassen van inzichten van innovators uit andere sectoren heeft vaak net zoveel waarde.

Deelnemers aan kunnen beide doen. Presentaties van bedrijven in vijf belangrijke sectoren—maakindustrie, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, telecom en overheid—zullen digitale transformatietrends in elke sector laten zien. Bedrijven zetten ServiceNow in om hen te helpen de ervaringen van klanten en werknemers opnieuw te definiëren, service delivery te stroomlijnen en de waarde van digitale workflows te benutten.

Hier volgt een kort overzicht van wat er in elke sector speelt:

Maakindustrie

Zoals de uitdagingen van 2020 lieten zien, kunnen efficiënte supply chains een cruciale onderscheidende factor zijn in veel sectoren, met name in de maakindustrie. Een Knowledge-sessie, Creating supply chain transparency in manufacturing (Transparantie in de supply chain creëren in de maakindustrie) zal laten zien waarom meer transparantie organisaties kan helpen te reageren op vele uitdagingen op het gebied van supply chains. De sessie zal ook laten zien hoe een centrale portal voor leveranciers voor het indienen van problemen bedrijven kan helpen bij het volgen en oplossen van vragen van leveranciers.

Partnerships zijn ook van essentieel belang, vooral als uw bedrijf wil concurreren op het gebied van ervaring. In de Create world-class partnerships (Partnerships van wereldklasse creëren) wordt het belang uitgelegd van het opbouwen van relaties met distributeurs, resellers en andere derde partijen.

In een andere sessie, Delivering operational excellence in manufacturing (Operational excellence leveren in de maakindustrie), ontdekken deelnemers hoe ze een naadloze ervaring kunnen creëren voor resellers, servicekwaliteit kunnen verbeteren en kosten kunnen verlagen.

Financiële dienstverlening

Wat u doet (of niet doet) op operationeel niveau in de financiële dienstverlening is van invloed op de klantervaring. In de keynote voor financiële dienstverlening bespreken experts recente veranderingen in de sector nu klanten digitale services hebben geïmplementeerd en personeel gewend is geraakt aan werken op afstand.

In Delivering the digital future of financial services (De digitale toekomst van financiële services leveren) zien deelnemers hoe bedrijven hebben gereageerd op de pandemie met een sterkere focus op het verbeteren van flexibiliteit, schaalbaarheid en tijd tot innovatie.

De sessie Transform customer journeys end to end with the Financial Services Operations Platform (Transformeer klanttrajecten end-to-end met het Financial Services Operations-platform) toont hoe het Now Platform helpt betere ervaringen te leveren, productiviteit te verhogen en compliance te stroomlijnen.

Gezondheidszorg

De pandemie verstoorde elke sector, maar vooral de gezondheidszorg en de biowetenschappen. Dat is de centrale focus van de Knowledge 2021-keynote voor gezondheidszorg. Die verstoring versnelde de digitale transformatie voor veel bedrijven—in het begin om onmiddellijke problemen op te lossen en op dit moment om dat vermogen toe te passen om zorgverlening te transformeren.

Zoals experts uit de sector zullen vertellen in sessies als Unlocking the power of ServiceNow for healthcare and life sciences (De kracht van ServiceNow benutten voor gezondheidszorg en life sciences), kan het creëren van consumentgericht ervaringen een grote impact hebben op personeel, veiligheid en patiënten.

In andere sessies kunnen deelnemers leren hoe zorgorganisaties workflows automatiseren, investeren in selfservicetools en functieoverschrijdende gezondheidsteams en meerdere klinische systemen verbinden door middel van gepersonaliseerde ervaringen.

Telecom

In de telecomkeynote zullen sprekers laten zien hoe bedrijven zichzelf herdefiniëren in deze zeer concurrerende markt. Sommige bedrijven omarmen de verschuiving door naar interne uitdagingen te kijken, zoals gefragmenteerde momenten van klantbetrokkenheid en serviceprocessen. Om klanten tevreden te stellen, gebruiken veel bedrijven ServiceNow om servicecenters en netwerkactiviteiten met elkaar te verbinden en zo de klantervaring opnieuw vorm te geven.

Om nieuwe services te introduceren die de omzet verhogen, moeten telecombedrijven service en activiteiten schalen om de efficiency te verhogen en next-generation ervaringen te creëren. In Streamlining service delivery at Deutsche Telekom (Service delivery bij Deutsche Telekom stroomlijnen) hoort u hoe de Duitse serviceprovider zijn orderbeheerproces stroomlijnt om oplossingen sneller op de markt brengt en productiviteit te verhogen.

Overheid

Zelfs na miljarden te hebben geïnvesteerd in IT, hebben veel overheidsinstanties moeite om aan de verwachtingen van burgers te voldoen. In How to digitize a federal government agency (Hoe digitaliseer ik een federale overheidsinstantie) leert u hoe de US General Services Administration (GSA) en anderen de uitdaging aangaan.

Door zich te richten op governance, gemeenschappelijk datamodellen en herbruikbare oplossingen, heeft het IT-team van GSA snel nieuwe digitale workflows kunnen implementeren. Momenteel is de organisatie op weg om de eerste volledig digitale instantie van de Amerikaanse overheid te worden.

We kunnen niet wachten u te zien bij Knowledge 2021. Nog niet aangemeld? Meld u vandaag aan en volg ons op Twitter via @Know365 en #Know21.

ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo's kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn


Kom meer te weten over ServiceNow

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar