ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over


ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over

Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.

Door de innovatieve observability-mogelijkheden van Lightstep te combineren met het ongeëvenaarde Now Platform van ServiceNow kunnen klanten de complexiteit, betrouwbaarheid en prestaties van software beter beheren en tegelijkertijd bedrijfsworkflows mogelijk maken die geweldige ervaringen bieden. De overname van Lightstep door ServiceNow verbindt inzicht met actie voor de mensen, processen en technologieën die betrokken zijn bij het leveren van geweldige ervaringen en het stimuleren van digitale transformatie.

Alle bedrijven worden steeds meer softwarebedrijven. De mogelijkheid om nieuwe bedrijfsmodellen uit te vinden en te creëren door middel van digitale producten en services is essentieel voor het voortbestaan op de lange termijn. Grote veranderingen in technologie en de manier waarop werk wordt gedaan, zoals de overstap naar de cloud en DevOps, verhogen snel de complexiteit van de software die bedrijven vandaag de dag gebruiken.

In deze complexe omgeving wordt echter nog steeds verwacht dat bedrijven innovatie en snelheid verhogen zonder in te leveren op betrouwbaarheid en prestaties. De combinatie van ServiceNow en Lightstep biedt een oplossing voor deze spanning door diepgaande operationele inzichten te bieden waarmee organisaties effectiever gebruik kunnen maken van moderne technologieën en teamgebaseerde development-activiteiten

Een uniforme benadering van observability

Lightstep biedt een uniforme benadering van observability met systeembrede zichtbaarheid en inzichten in metrics, gedistribueerde traces en logboeken om organisaties te helpen de snelheid van softwareontwikkeling te versnellen zonder de kwaliteit in gevaar te brengen. Dit biedt bedrijven het vertrouwen en de duidelijkheid om sneller te innoveren en betere resultaten te behalen voor de gehele digitale klantervaring.

Bedrijven gaan digitaal om in de 21e eeuw succesvol te zijn, maar de overgang is vaak een uitdaging. Met Lightstep zal ServiceNow de manier waarop softwareoplossingen aan klanten worden geleverd veranderen. Dit maakt het voor klanten uiteindelijk eenvoudiger om snel te innoveren. Ze kunnen hun software nu sneller dan ooit ontwikkelen en gebruiken en zo het nieuwe tijdperk van werken vol vertrouwen tegemoet gaan.

Lightstep is de vertrouwde observability-oplossing voor zowel 'born-in-the-cloud'-bedrijven, zoals GitHub, Spotify en Twilio, als snelgroeiende organisaties wiens bedrijfsvoering in toenemende mate afhankelijk is van softwareapplicaties. In combinatie met de IT Workflow-oplossingen van ServiceNow, die verschillende elementen in een naadloze digitale structuur kunnen verwerken, kunnen klanten makkelijker kritische signalen en indicatoren van de softwarestatus bewaken en erop reageren.


ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over


Team van wereldklasse

Ik ben blij dat het geweldige engineeringteam van Lightstep, onder leiding van CEO en medeoprichter Ben Sigelman, zich bij ServiceNow aansluit. "Vandaag de dag profiteren vooral DevOps-teams die bedrijfskritische apps bouwen en gebruiken van observability," zegt Sigelman.

"We zijn altijd al van mening geweest dat de waarde van observability moet worden uitgebreid naar de hele organisatie, waardoor elk team dat betrokken is bij deze moderne, digitale bedrijven meer duidelijkheid en vertrouwen krijgt. Door samen te werken met ServiceNow maken we die visie waar voor onze klanten en helpen we tegelijkertijd bij het transformeren van de wereld van werk — en we zijn er ontzettend enthousiast over."

Lightstep, gevestigd in San Francisco, werd in 2015 mede opgericht door Sigelman, COO Ben Cronin en Chief Architect Daniel Spoonhower. Belangrijke leden van het Lightstep-team hebben geholpen bij het definiëren van moderne observability-mogelijkheden met hun eerdere werk op het gebied van tracing en het monitoren van metrics bij Google. De leden van het Lightstep-team hebben ook samen de OpenTracing en OpenTelemetry opensourceprojecten ontwikkeld, waarmee binnen de sector de overgang van bedrijfseigen agents naar de draagbare, altijd actieve en het op open standaarden gebaseerd verkrijgen van traces, metrics en logboeken werd ingezet.

We zijn blij dat we het Lightstep-team bij ServiceNow mogen verwelkomen. Ik kan niet wachten om samen te werken om klanten te helpen hun software-innovatie met vertrouwen te versnellen.

Kom meer te weten over de overname in een openhartig gesprek tijdens Knowledge 2021. Nog niet aangemeld? Het is gratis en eenvoudig. 

ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo's kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

 

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar