Intellibot-overname om de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow te verbeteren met RPA


Intellibot-overname om de automatiseringsmogelijkheden van ServiceNow te verbeteren met RPA

Moderne organisaties moeten snel kunnen handelen. Heen en weer schakelen tussen oudere en moderne systemen is frustrerend. Vaak zijn er onderbrekingen tussen oudere en moderne platforms, waardoor handmatig werk nodig is om de kloof te overbruggen.

Veel van de ServiceNow-klanten met wie ik elke dag spreek, zeggen dat ze proberen automatisering te stimuleren met een mix van oudere en moderne toepassingen. Vanaf vandaag kan ik hen vertellen dat zij met de zojuist geïntroduceerde Intellibot-overname hun automatiseringsmogelijkheden kunnen uitbreiden naar meer systemen. 

Werk vereenvoudigen

Intellibot breidt de belangrijkste workflowmogelijkheden van ServiceNow uit door klanten te helpen repetitieve taken te automatiseren om intelligente, end-to-end automatisering tot stand te brengen. ServiceNow is van plan om de mogelijkheden van Intellibot in het Now Platform® te integreren, zodat klanten eenvoudiger kunnen integreren met zowel moderne als oudere systemen. Dit zal hen helpen productiviteit te verhogen en bestaande inspanningen op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning (ML) te versterken.

De mogelijkheden van Robotic Process Automation (RPA) van Intellibot vormen een aanvulling op onze bestaande automatiseringsfunctionaliteit, waaronder AI/ML, Integration Hub, Creator Studio voor low-code appontwikkeling, Process Optimization, Flow Designer, Virtual Agent-chatbots, Natural Language Understanding en Document Intelligence.

ServiceNow beschikt over een complete end-to-end automatiseringsportefeuille die klanten kan helpen bij het identificeren van automatiseringsmogelijkheden met behulp van procesoptimalisatie en vervolgens deze mogelijkheden uit te voeren met een ongeëvenaarde set automatiseringsmogelijkheden die allemaal op één platform zijn gebaseerd.

Met RPA kunnen bedrijven snel automatiseren zonder achtergrondprocessen te wijzigen of al hun oudere IT-systemen af te danken.

Voorbeeld: in plaats van een factureringsdossier van een klant op te zoeken in een oude, aangepaste app, het klantordernummer vergelijken in een sterk aangepast ERP-systeem (Enterprise Resource Planning) en dan het oorspronkelijke servicecontract terugvinden in een 20 jaar oude client-servertoepassing, kunnen klanten van ServiceNow dit nu allemaal doen in één klantworkflowbeleving. Klanten kunnen bots direct op het Now Platform configureren om deze repetitieve taken uit te voeren en de gegevens terugbrengen naar de workflow. 

End-to-end automatisering

De overname van Element AI van afgelopen november heeft ons geholpen moderne AI toe te passen op tekst en taal, chat, afbeeldingen, zoekopdrachten, antwoorden op vragen en samenvattingen, waardoor de AI-innovatie in het Now Platform intern is versneld. We gingen een stap verder met de recente Quebec-release van het Now Platform. De overname van Intellibot zal onze investering versterken in krachtige automatiseringsmogelijkheden die de productiviteit verhogen en gebruikers in staat stellen zich te concentreren op complexer en strategisch werk.

Door de geavanceerde RPA-tools van Intellibot in het Now Platform te integreren, kunnen we bedrijfsprocessen van begin tot eind beter automatiseren met behulp van een combinatie van technologieën die een geweldige beleving voor medewerkers en klanten creëren. Het uiteindelijke resultaat is een wereld van werk waar bedrijven innovatie versnellen en kunnen floreren.

Klanten willen georkestreerde, intelligente, end-to-end automatisering. De pandemie heeft deze behoefte alleen nog maar versterkt. Met end-to-end automatisering doen we recht aan ons doel om werk beter te laten werken voor mensen, en bedrijven en organisaties productiever te maken.

ServiceNow verwacht de overname tegen het einde van het tweede kwartaal van 2021 af te ronden.

Gebruik van toekomstgerichte uitspraken

Deze blog bevat "toekomstgerichte verklaringen" over de verwachtingen, overtuigingen, plannen, intenties en strategieën met betrekking tot de overname van Intellibot door ServiceNow. Dergelijke toekomstgerichte uitspraken omvatten uitspraken over toekomstige productmogelijkheden en -aanbiedingen en verwachte voordelen voor ServiceNow. Toekomstgerichte uitspraken zijn onderhevig aan bekende en onbekende risico's en onzekerheden en zijn gebaseerd op potentieel onnauwkeurige veronderstellingen die ertoe kunnen leiden dat daadwerkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten die verwacht of geïmpliceerd werden naar aanleiding van de toekomstgerichte verklaringen. Als dergelijke risico's of onzekerheden zich voordoen of als een van de veronderstellingen onjuist blijkt te zijn, kunnen onze resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten die worden uitgedrukt of geïmpliceerd door de toekomstgerichte uitspraken die wij doen. Wij zijn niet verplicht en hebben geen intentie deze toekomstgerichte uitspraken bij te werken. Factoren die tot gevolg kunnen hebben dat de werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de resultaten in toekomstgerichte verklaringen zijn onder meer, zonder enige beperking, het onvermogen om de technologie van Intellibot in ons platform op te nemen of te integreren; onvoorziene uitgaven in verband met de van Intellibot verworven technologie; mogelijke nadelige gevolgen voor belasting; verstoring van onze bedrijfsvoering en verlegging van de aandacht van het management en andere hulpbronnen; en potentiële onbekende verplichtingen in verband met de activiteiten van Intellibot. Meer informatie over factoren die van invloed kunnen zijn op onze financiële en andere resultaten is opgenomen in de dossiers die wij van tijd tot tijd indienen bij de Securities and Exchange Commission. 

© 2021 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc., in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo's kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

Thema's

  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.
  • hoe servicenow de wereld laat werken met workflows
    Knowledge
    Samenvatting openingskeynote: Hoe ServiceNow de wereld laat werken met workflows
    Ontdek hoe ServiceNow-workflows bedrijven tijdens de pandemie hebben geholpen, inclusief de University of Michigan, City of Los Angeles, NBA en WNBA en meer.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar