Waarom ServiceNow in Europese klanten investeert


Warum ServiceNow in seine europäischen Kunden investiert

De mensen bij ServiceNow worden elke dag gedreven door een aantal kernwaarden die zijn afgestemd op één missie: onze klanten en partners inspireren om elke uitdaging om te zetten in een workflow . Daarbij kunt u denken aan het ondersteunen van onze klanten om succesvol te kunnen werken met complexe en dynamische regelgeving.

Uitdagingen op het gebied van Europese regelgeving

Een groot aantal van onze EU-klanten en -partners voeren aanzienlijke veranderingen door op het gebied van wetten en regelgeving, die voortkomen uit:

Daardoor verwachten klanten steeds meer van ons dat we eenvoudige oplossingen bieden om hen te helpen zich te ontwikkelen en te schalen, met de gemoedsrust dat ze aan de regelgeving voldoen.

Hierbij staan cloud service-bedrijven voor een keuze: een "afwachtende" aanpak hanteren of proactief te werk gaan en klanten helpen om te blijven innoveren. Bij ServiceNow kiezen we altijd voor de tweede optie, en investeren we voortdurend in onze klanten.

ServiceNow doet een investering van meerdere miljoenen euro's en introduceert meer dan 80 nieuwe functies in de EU, zodat organisaties profiteren van het hoogste niveau van comfort en controle over de verwerking van hun persoonsgegevens.

Vanaf begin 2022 gaan we in de EU een cloudgebaseerde, digitale workflow-oplossing introduceren die ervoor zorgt dat persoonsgegevens van klanten de EU niet verlaten. Dat betekent dat klanten die ervoor kiezen om in onze EU-datacenters gehost te worden, nu ook de mogelijkheid hebben om hun gegevens uitsluitend in de EU te laten verwerken. Dit op de EU-gerichte servicemodel zal klanten helpen om zonder extra kosten te genieten van optimaal comfort.

3 redenen waarom we dit doen

1. Om potentiële problemen voor klanten weg te nemen

We weten dat het werken met cloud serviceproviders het nodige vertrouwen vereist, namelijk dat we de hoogste standaarden op het gebied van privacy en beveiliging hanteren bij het beheren van gegevens. Als de regelgeving verandert, moeten klanten erop kunnen vertrouwen dat zij in goede handen zijn en dat zij probleemloos kunnen blijven profiteren van het beste wat de cloud te bieden heeft.

2. Om bedrijven te ondersteunen bij het bereiken van compliance

Als cloud service-bedrijf zijn we er trots op dat we aan de hoogst mogelijke wettelijke normen voldoen, en dat we de ontwikkelingen in de gaten houden die van invloed kunnen zijn op de service die we aan klanten leveren. Sinds in het Verenigd Koninkrijk artikel 50 van kracht werd en daarna Schrems II en de daarmee samenhangende aanbevelingen van het Europese Comité voor gegevensbescherming in het leven werd geroepen, hebben we ons flexibel aangepast aan de veranderingen die hiermee gepaard gaan door updates te herzien en te plannen voor situaties zoals deze.

3. Om innovatie onder onze klanten mogelijk te maken

We weten dat digitale transformaties niet mogelijk zijn zonder de cloud en dat dit niet mogelijk is zonder het vertrouwen dat gegevens in de cloud worden beheerd in overeenstemming met privacy- en veiligheidsnormen. Door klanten meer opties te bieden om ze te helpen het niveau van privacycontrole te bereiken dat zij nastreven, kunnen ze zelfs nog meer profiteren van clouddiensten wanneer ze hun bedrijf willen transformeren.

Onze klanten vertrouwen op onze expertise om hen te helpen bij het leveren van betrouwbare diensten aan hun eigen klanten en werknemers. We zullen blijven investeren in betekenisvolle methoden die voor hun bedrijven van belang zijn. De update van vandaag is een volgende stap in die richting. Omdat de regelgeving zich blijft ontwikkelen, zullen we niet achterover leunen en op nieuws wachten. We doen er alles aan om de services die we aanbieden proactief te optimaliseren en bij te werken, zodat klanten zich geen zorgen hoeven te maken als zij vertrouwen op ServiceNow.

Kom meer te weten over ondersteunende diensten voor onze klanten.

Gebruik van toekomstgerichte uitspraken

Deze blog bevat "toekomstgerichte uitspraken" over verwachtingen, overtuigingen, plannen en intenties met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen van ServiceNow op het gebied van de dienstverlening en extra investeringen in de EU. Dergelijke toekomstgerichte uitspraken omvatten uitspraken over verwachte prestaties en voordelen van een dergelijke investering en een nieuw servicemodel. Toekomstgerichte uitspraken zijn onderhevig aan bekende en onbekende risico's en onzekerheden en zijn gebaseerd op potentieel onnauwkeurige veronderstellingen die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten materieel verschillen van de verwachte of geïmpliceerde resultaten van de toekomstgerichte uitspraken. Als dergelijke risico's of onzekerheden zich voordoen of als een van de veronderstellingen onjuist blijkt, kunnen onze resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die worden uitgedrukt of geïmpliceerd door de toekomstgerichte verklaringen die we afleggen. We zijn niet verplicht, en zijn niet voornemens om de toekomstgerichte uitspraken bij te werken. Factoren die ertoe kunnen leiden dat de werkelijke resultaten materieel verschillen van die in toekomstgerichte verklaringen zijn onder meer: (i) vertragingen en onverwachte problemen en uitgaven bij de uitvoering van deze strategie; (ii) onzekerheid over de vraag of de verkoop deze investering zal rechtvaardigen; en (iii) veranderingen in het regelgevings-, concurrentie- en dataprivacy- en veiligheidslandschap in de EU. Verdere informatie over factoren die onze financiële en andere resultaten kunnen beïnvloeden is opgenomen in de dossiers die we van tijd tot tijd bij de Securities and Exchange Commission indienen.

Thema's

  • Warum ServiceNow in seine europäischen Kunden investiert
    Cyberbeveiliging en risico
    Waarom ServiceNow in Europese klanten investeert
    ServiceNow wordt elke dag gedreven door een reeks kernwaarden die zijn afgestemd op één missie: onze klanten en partners inspireren om van elke uitdaging een workflow te maken.
  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.

Trends & onderzoek

  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
  • Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
    Onderzoek
    Flexibiliteit van de organisatie: wanneer een kans een noodzaak wordt
  • Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren
    Onderzoek
    Wat maakt een bedrijf flexibel? De belangrijkste stappen om een flexibele transformatie uit te voeren

Jaar