Welkom bij de San Diego-release van het Now Platform!


 ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030

De wereld van werk verandert sneller dan ooit, maar één ding blijft hetzelfde: wanneer technologie mensen meer ruimte geeft om creatief en gedreven te kunnen werken, profiteert iedereen daarvan.

En met dat in gedachten kondig ik trots de Now Platform® San Diego-release aan, die nu beschikbaar is. De San Diego-release beschikt over geavanceerde mogelijkheden voor hyperautomation en heeft een strak en intuïtief ontwerp.

 

Naadloos, slim en gepersonaliseerd

Organisaties kampen met het grootste tekort aan talent in tien jaar tijd, waardoor de machtsbalans tussen werknemers en werkgevers aanzienlijk verschoven is. Kenniswerkers vragen steeds vaker om de tools en technologieën die hen in staat stellen hun werk goed te doen, creatieve en autonome beslissingen te nemen, en veerkrachtig te blijven bij verstoringen.

De San Diego-release stroomlijnt de Now Platform-beleving voor de 70 miljoen mensen die ServiceNow dagelijks gebruiken. Next Experience biedt moderne en intuïtieve navigatietools, een bijgewerkte UI en een nieuw vormgegeven componentenbibliotheek.

Cruciaal is dat de San Diego-release gebruikers in staat stelt hun platformbeleving aan te passen, inclusief de dichtheid van informatie, lay-out, toegankelijkheid en een lichte of donkere modus. De release komt met meer dan 20 nieuwe werkomgevingen, waaronder:

·      Customer Service Management Configurable Workspace

·      Field Service Management Dispatcher Workspace

·      HR Agent Workspace

·      Cloud Operations Workspace

·      Service Operations Workspace

·      Hardware Asset Manager Workspace

·      Risk Management Workspace

We luisteren altijd naar onze gebruikers om hun behoeften te begrijpen, en we zullen functies blijven implementeren die voortbouwen op dit nieuwe aanbod.

 

Hyperautomation van uw techstack

Markten, klanten en technologieën veranderen snel. Organisaties moeten net zo snel veranderen, maar niet-verbonden systemen en afgezonderde automatiseringen maken dit moeilijk. Hierdoor blijven werknemers belast met handmatig, repetitief werk dat innovatie vertraagt.

In de San Diego-release introduceren we Automation Engine, die organisaties in staat stelt hun benadering van hyperautomation te verenigen door AI, low-code, robotic process automation (RPA) en andere belangrijke technologieën te orkestreren op één low-code platform.

Automation Engine combineert de op API gebaseerde IntegrationHub van ServiceNow met onze gloednieuwe RPA Hub, die op UI gebaseerde integratie biedt met verouderde systemen die waardevolle gegevens bevatten. RPA Hub implementeert ook 'digitaal personeel' (software-robots) om repetitieve taken uit te voeren, zoals het invullen van webformulieren of het kopiëren/plakken van informatie tussen applicaties. Dit stelt werknemers in staat zich te richten op taken die meer waarde hebben en meer voldoening geven.

Automation Engine omvat:

·       IntegrationHub – integratie met low-code om ServiceNow te verbinden met moderne systemen met behulp van API's

·       RPA Hub – een gecentraliseerd command-and-control center voor digitale robots die op gebruikersinterface gebaseerde integratie en automatisering uitvoeren

·       RPA Hub-spoke – stelt elke ServiceNow-ontwikkelaar in staat om RPA in elke ServiceNow®-workflow in Flow Designer op te nemen, allemaal op het Now Platform

·       RPA Desktop Design Studio – een geïntegreerde low-code ontwikkelomgeving voor het bouwen van robots met meer dan 1300 direct inzetbare componenten om de terugverdientijd te versnellen

 

Doelgerichte branchespecifieke oplossingen

Bedrijven in elke branche hebben behoefte aan flexibiliteit om waarde te creëren. Hiervoor is innovatie vereist die voor elke branche uniek is. Met de San Diego-release levert ServiceNow nieuwe, doelgerichte branchespecifieke oplossingen die voorzien in de unieke digitale behoeften van banken, verzekeringsmaatschappijen en technologieproviders.

Voor het bankwezen brengen we Deposit Operations uit om routinematige stortingen en andere financiële transacties te automatiseren. We verbeteren ook Client Lifecycle Operations om banken te helpen met een beter gestroomlijnde verzameling van documenten die nodig zijn voor het onboarden van werknemers, adreswijzigingen, naamswijzigingen en dergelijke.

Financial Services Operations for Insurance brengt distributeurs, verzekeraars en services samen om de manier waarop wijzigingen in verzekeringspolissen worden aangebracht te vereenvoudigen.

Technology Provider Service Management combineert klantenservice en activiteiten met AI-gestuurde selfservice en proactieve ondersteuning. We brengen ook Order Management for Technology Providers uit, dat geautomatiseerde workflows levert om snel producten en services te introduceren en leveren. Wanneer deze twee producten worden gecombineerd, stellen ze technologieproviders in staat hun hele waardeketen met elkaar te verbinden om efficiëntie te bevorderen en groei te stimuleren.

 

Beveiligingsincidenten beheren

Om veerkrachtig te kunnen zijn, moet een bedrijf beveiligingsincidenten kunnen beheren. Daarom bevat de San Diego-release onze nieuwe Major Security Incident Management-oplossing (MSIM). In combinatie met Security Incident Response (SIR) en Vulnerability Response (VR) helpt MSIM belangrijke beveiligingsincidenten bij te houden en op te lossen met behulp van:

·      Speciale werkomgeving

·      Virtueel taakbord

·      Geautomatiseerde workflows

·      Bestandsverkenner

·      Meetwaarden

·      Tijdlijn van gebeurtenissen op hoog niveau

 

Onze roots vieren

In 2004 had Fred Luddy een snellere en betere vorm van IT-servicebeheer voor ogen. Samen met een klein team verwezenlijkte hij in het zonnige San Diego een visie van wat later ServiceNow zou worden.

Nu zijn we er trots op deze visie te kunnen eren met de San Diego-release, die beschikt over geavanceerde technologie, een intuïtieve gebruikerservaring en functies die voorzien in de echte behoeften van klanten.

Lees meer over de innovaties in de San Diego-release.

 

© 2022 ServiceNow, Inc. Alle rechten voorbehouden. ServiceNow, het ServiceNow-logo, Now en alle overige ServiceNow-merken zijn handelsmerken en/of gedeponeerde handelsmerken van ServiceNow, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. De andere bedrijfsnamen, productnamen en logo's kunnen handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven waaraan zij gelieerd zijn.

Thema's

  • Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Cyberbeveiliging en risico
    Vier manieren waarop bedrijven zich moeten aanpassen voor succes in 2022
    Lees waarom bedrijven deze vier belangrijke stappen moeten nemen om succes in 2022 te garanderen.
  • Hybrid work wayfinding technology: man standing in office building looking at phone in his hand
    Werknemerservaring
    ServiceNow zet zich nog meer in voor hybride werken met nieuwe wayfinding-technologie
    Bedrijven die permanent overstappen op hybride werkomgevingen staan voor grote uitdagingen. Ontdek hoe de indoor mapping-technologie van ServiceNow kan helpen.
  •  ServiceNow zet zich in voor nul netto-uitstoot van broeikasgassen in 2030
    Now Platform
    ServiceNow lanceert drie nieuwe innovaties om klanten te helpen efficiënter te werken
    We innoveren voortdurend om het werk voor iedereen beter te maken. Lees over drie nieuwe innovaties die klanten helpen efficiënter te werken

Trends & onderzoek

Jaar