Customer Experience


  • Operational excellence voor de financiële dienstverlening
    Klantervaring
    Operational excellence voor de financiële dienstverlening
    13 november 2020
  • De weg naar eenvoudige klantenservice
    Klantervaring
    De weg naar eenvoudige klantenservice
    13 november 2020
  • ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen
    Klantervaring
    ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen
    13 november 2020
  • Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    Klantervaring
    Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    26 mei 2020
  • Duurzaamheid in de cloud met Veolia, ServiceNow en Google Cloud Platform
    Klantervaring
    Duurzaamheid in de cloud met Veolia, ServiceNow en Google Cloud Platform
    13 mei 2020
  • Warum ServiceNow in seine europäischen Kunden investiert
    Cyberbeveiliging en risico
    Waarom ServiceNow in Europese klanten investeert
    ServiceNow wordt elke dag gedreven door een reeks kernwaarden die zijn afgestemd op één missie: onze klanten en partners inspireren om van elke uitdaging een workflow te maken.
  • Knowledge 2021
    Knowledge
    Knowledge 2021: Belangrijkste lessen
    Knowledge 2021 bestond uit twee geweldige weken vol keynotes, panels en gesprekken met experts en thought leaders van over de hele wereld. Ontdek de belangrijkste lessen.
  • ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Now Platform
    ServiceNow neemt de next-generation observability-expert Lightstep over
    Ik ben verheugd te kunnen aankondigen dat ServiceNow een overeenkomst heeft ondertekend om de next-generation observability-expert Lightstep over te nemen.

Trends & onderzoek

  • Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
    Onderzoek
    Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
Productivity depends on people

Thema's

Jaar