Digitale workflows


  • Het "last mile"-probleem van AI in de enterprise oplossen
    AI en automatisering
    Het “last mile”-probleem van AI in de enterprise oplossen
    21 december 2020
  • Operational excellence voor de financiële dienstverlening
    Klantbeleving
    Operational excellence voor de financiële dienstverlening
    13 november 2020
  • De weg naar eenvoudige klantenservice
    Klantbeleving
    De weg naar eenvoudige klantenservice
    13 november 2020
  • ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen
    Klantbeleving
    ServiceNow opent nieuwe datacenters voor nieuwe generatie ervaringen
    13 november 2020
  • ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite
    Digitale workflows
    ServiceNow voegt Health and Safety Testing-app toe aan de Safe Workplace-suite
    09 november 2020
  • Het creëren van een daadwerkelijk connected financiële organisatie
    Digitale workflows
    Het creëren van een daadwerkelijk connected financiële organisatie
    12 juni 2020
  • Veilig terugkeren naar de werkplek
    Digitale workflows
    Veilig terugkeren naar de werkplek
    10 juni 2020
  • Hoe sectoren veranderen
    Digitale workflows
    Hoe sectoren veranderen
    29 mei 2020
  • Digitale overheid wordt werkelijkheid
    Digitale workflows
    Digitale overheid wordt werkelijkheid
    26 mei 2020
  • Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    Klantbeleving
    Een kijkje achter de schermen bij Swisscom’s overstap naar de cloud
    26 mei 2020
  • Maak kennis met de Now Support mobile app
    Digitale transformatie
    Maak kennis met de Now Support mobile app
    11 mei 2020
  • Digitale transformatie: Hetzelfde, maar dan anders in 2020?
    Digitale transformatie
    Digitale transformatie: Hetzelfde, maar dan anders in 2020?
    31 januari 2020
  • Bereid je voor op het volgende normaal
    Now on Now
    Bereid je voor op het volgende normaal
    De pandemie zal tot een einde komen, maar werk zal nooit meer hetzelfde zijn Binnen een paar maanden heeft het COVID-19-virus miljoenen mensen over de hele wereld geïnfecteerd. Niemand weet wanneer de pandemie zal eindigen of wat de werkelijke economische impact zal zijn. Ik weet echter zeker dat werk nooit hetzelfde zal zijn. Volgens een …
  • Knowledge 2020 regels voor de wedstrijd op sociale media
    Knowledge 2020
    Bereid u voor op de Knowledge 2020-wedstrijden op sociale media
    Voor het eerst gaat Knowledge volledig digitaal. Dit jaar zijn er zes weken aan spannende keynotes, breakoutsessies, netwerkevents… en zes weken lang kunt u meedoen op sociale media! Tijdens de conferentie delen we leuke digitale swag, nuttige tips en manieren om deel te nemen aan wedstrijden op sociale media. Bekijk de officiële hashtag van het …
  • Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Digitale workflows
    Bijna 1000 organisaties over de hele wereld implementeren de gratis noodresponsapps van ServiceNow
    Update over het noodresponsprogramma van ServiceNow:  Met hulp van zijn partners helpt ServiceNow organisaties door de COVID-19-pandemie heen Op 16 maart heeft ServiceNow vier gratis noodresponsapps uitgebracht om organisaties te helpen bij het beheren van de COVID-19-pandemie.  Tot op heden hebben bijna 1000 verschillende organisaties deze apps al ingezet om hun werknemers te helpen tijdens …

Trends & onderzoek

  • Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
    Onderzoek
    Waarom cijfers over de menselijke kant essentieel zijn voor de flexibiliteit van het bedrijf
  • Onderzoek
    Bouwen aan een echt ‘flexibele onderneming’ – nu is het moment
Productivity depends on people

Thema's

Jaar