Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Desjardins

Desjardins Group is one of the world's leading financial institutions with 7 million banking customers throughout Canada. The company turned to ServiceNow to reduce thousands of its custom legacy applications to several hundred and modernize them onto a shared platform. In doing so, Desjardins was able to eliminate information silos with ServiceNow's common data structure while speeding development times by 30‑40 percent, reducing developer on‑boarding times to under 10 days, and significantly lowering hardware and maintenance costs.

Thank You

Thank You For Submission

form close button

Contact Us

I agree to receive emails from ServiceNow about product, services, and events. I can unsubscribe from any email if I wish.

  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.