Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail

ENGIE gebruikt ServiceNow om wereldwijde HR-services aan te bieden op één enkel platform

ENGIE optimaliseert interne services met het Now Platform

ENGIE is een Frans multinationaal nutsbedrijf en de grootste onafhankelijke energieproducent ter wereld. Het is actief in 70 landen, heeft meer dan 150.000 mensen in dienst en genereert een omzet van 65 miljard euro.

ENGIE streeft naar een verantwoorde groei van haar activiteiten op het gebied van elektriciteit, aardgas en andere energiebronnen, terwijl de wereld overstapt naar een koolstofarme economie. Het bedrijf zet in op duurzaam opgewekte energie om klimaatverandering tegen te gaan, de effecten ervan te beperken en verantwoord gebruik te maken van natuurlijke hulpbronnen.

Met ServiceNow kan ENGIE de interne services aan klanten optimaliseren door te vertrouwen op het Now Platform® voor levering van HR-services, inkoop en AVG: alles voor iedereen eenvoudig op één plaats.

ENGIE
KLANT
ENGIE
HOOFDKANTOOR
Parijs, Frankrijk
BRANCHE
Energie en nutsvoorzieningen
WERKNEMERS
Meer dan 50.000

Ze zeggen dat verantwoordelijkheid een last is, maar niet wanneer je ServiceNow als partner hebt.

Ann Vogeleer

Director of BS HR

ServiceNow ITSM logo

ServiceNow HR Service Delivery

Maak kennis met de oplossing die ENGIE hielp bij het optimaliseren van interne services

Andere klantverhalen

CASESTUDY

Een klantgerichte benadering voor service van wereldklasse

Ontdek waarom CDL voor ServiceNow heeft gekozen na evaluatie van meer dan 15 leveranciers van servicemanagementsystemen

CASESTUDY

Neem transactionele taken uit handen van HR-zakenpartners

Hitachi Vantara automatiseert HR-serviceverlening met ServiceNow

Ga aan de slag met ServiceNow

Bent u klaar voor uw succesverhaal?