Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

General Mills

General Mills, Inc., a leading global consumer packaged goods company headquartered in Minneapolis, Minnesota, was 150 years old when its leadership decided to start an enterprise‑wide global transformation.

Leadership wanted a more agile company with more visibility in employees’ HR inquiries.  The initiative began by identifying a partner who could provide a holistic approach, using a suite of technologies to transform the way the company interacted.  The synergy between Workday and ServiceNow made the selection process a no‑brainer.

thankYou

thankYouMessage

form close button

contactUs

I would like to hear about upcoming events, products and services from ServiceNow. I understand I can unsubscribe any time.

  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.