Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
minder tijd nodig voor administratie en onderhoud
minder tijd nodig om aanvragen af te handelen
minder tijd nodig om incidenten te verhelpen
Globalia levert dankzij operationele uitmuntendheid een uitzonderlijke klantbeleving Globalia verenigt luchtvaartmaatschappijen, hotels, reisbureaus, touroperators en bagageafhandelaars. Het is een veelzijdige onderneming die erop vertrouwt dat elk onderdeel van het bedrijf de andere onderdelen ondersteunt en versterkt.
Operationele uitmuntendheid van de hele groep is van cruciaal belang om alle stukjes van de puzzel in elkaar te laten passen en een uitzonderlijke klantenservice te bieden.
Om het voortdurende succes en de groei van de groep te ondersteunen, vergrootte Globalia de operationele efficiëntie binnen haar IT-servicelevering.
Ariel Gritti Tartac, Service and Operations Manager bij Globalia, licht dit toe: “Vanwege de uiteenlopende behoeften van onze verschillende bedrijfsonderdelen was onze IT-infrastructuur afgeschermd, met weinig uitwisseling tussen de organisaties. We zagen in dat we vrijwel alle bedrijfsprocessen binnen de groep konden verbeteren door de servicelevering uniform te maken.”
Globalia voert ServiceNow in om een centraal IT-serviceleveringsplatform te creëren De grote uitdaging was dat de IT-ondersteuningssystemen en beheerprocessen bij Globalia handmatig waren, inclusief inventaris, servicekaarten, waarschuwingen en het beheer van SLA’s.
De voordelen van de overstap naar een hoogwaardig IT-servicemanagementplatform waren duidelijk. Daarom ging Ariel op zoek naar een gecentraliseerd platform voor alle bedrijfsonderdelen, ter vervanging van de wirwar aan systemen en beheerprocessen.
Ariel: “We hadden een systeem met meerdere, intern ontwikkelde ‘pseudo-ITSM’-tools die niet onderling verbonden waren. Dit vergde enorm veel capaciteit van mijn team dat uit slechts 20 personen bestaat. Alleen al het afhandelen van binnenkomende verzoeken en het toewijzen van taken was een uitdaging. Alles draait dus om efficiëntie en dat is precies wat ServiceNow ons biedt.”
Voor Globalia was het van cruciaal belang om af te stappen van de intern ontwikkelde tools en de best practices van de bedrijfstak te omarmen. “Het ging niet alleen om het vinden van een eenmalige oplossing. We moesten echt een platform opzetten dat het hele bedrijf op weg naar de toekomst zou ondersteunen, met de schaalbaarheid om later andere functionaliteit toe te voegen”, vult Ariel aan.
ServiceNow maakt selfservice mogelijk om processen te versnellen en de operationele productiviteit te maximaliseren Door de IT-servicelevering via ServiceNow te standaardiseren, heeft Globalia een groot deel van haar bedrijfsprocessen getransformeerd. Het platform heeft voor veel meer integratie binnen het hele bedrijf gezorgd en de digitale workflows hebben snelheid van de servicelevering verhoogd en de tijd voor het verhelpen van problemen verkort.
Het hart van het nieuwe systeem vormt een uniforme servicedesk die de eindgebruiker zelf kunnen gebruiken. De nieuwe centrale servicedesk is toegankelijk vanaf elk apparaat en biedt één enkel interactiepunt voor het hele bedrijf, waardoor gebruikers zelf incidenten en serviceverzoeken kunnen beheren en toegang hebben tot kennisartikelen zonder dat IT-beheerders hiermee worden belast.
Ariel: “We hebben voor onze gebruikers het equivalent van een ‘intern Amazon-platform’ gecreëerd. Dankzij de cloudgebaseerde aanpak van ServiceNow kan het platform door iedereen in de organisatie worden gebruikt en biedt het direct voordelen voor alle eindgebruikers.”
De digitale workflows van ServiceNow besparen waardevolle tijd voor IT-ontwikkelaars De nieuwe Globalia-servicedesk heeft op de achtergrond ook de werkdruk voor het team van Ariel aanzienlijk verminderd.
Met ServiceNow IT Operations Management beschikt het team van Ariel nu over één enkele beheerinterface, die cruciaal is geweest bij het optimaliseren van de manier waarop de IT-afdeling samenwerkt met de verschillende business units (BU) van Globalia. Dankzij de integratie van eventbeheer, service mapping en assetbeheer maakte het IT-beheersysteem het mogelijk om uiteenlopende digitale workflows te ontwikkelen om automatisch incidenten te creëren, directe reacties mogelijk te maken en taken toe te wijzen aan het IT-team. Dit heeft geleid tot een drastische reductie van de tijd die nodig is voor het beheer van events, het onderhoud van servicekaarten en activa, het bijwerken van de configuratiebeheerdatabase (CMBD) en het beheer van de levenscycli van activa.
Ariel Gritti Tartac
Service and Operations Manager
“Het is een enorme verandering, maar deze winst werd behaald met een maximale efficiëntie. Ik kon het hele proces direct beheren zonder dat er extra personeel nodig was. Een aanzienlijke kostenbesparing voor het bedrijf”, legt Ariel uit.
Met gebruik van service mapping verzorgen digitale workflows nu ook de levering van rapporten aan het bedrijf. De IT-afdeling verrekent haar services met de verschillende BU’s, maar voorheen werden handmatig ingevulde spreadsheets gebruikt om te rapporteren hoeveel middelen elke afdeling had gebruikt en om de facturatie te verzorgen, waardoor niemand in het bedrijf een volledig beeld had.
Nu heeft elke BU volledig inzicht in incidenten, wie welke IT-services gebruikt, hoeveel tijd het kost om problemen te verhelpen en wat de beschikbaarheid is van Ariels team. Hierdoor is de transparantie in het bedrijf enorm toegenomen.
ServiceNow biedt Globalia de basis die nodig is om de servicelevering radicaal te veranderen en nieuwe services toe te voegen Dankzij de oplossingen ServiceNow IT Service Management en ServiceNow IT Operations Management kunnen de bedrijfsactiviteiten van Globalia veel sneller worden uitgevoerd. De oplostijd van incidenten is met 89% verkort; de tijd om aanvragen af te handelen is met 44% gereduceerd en het aantal incidenten dat in één keer wordt opgelost is tot 88% gestegen. Met ServiceNow® Event Management is het aantal events met handmatige tussenkomst met 98% teruggedrongen.
“De verbeteringen zijn zeer positief en de Globalia-puzzel past beter in elkaar dan ooit tevoren”, aldus Ariel. “Voorop staat dat mijn team erg blij is met de veranderingen van ServiceNow. Ze zagen het niet als een bedreiging, maar onderkenden al snel de voordelen van het Now Platform® en beschouwden de digitalisering van workflows als een kans om tijd vrij te maken.”
“Dankzij ServiceNow kan Globalia nu meer projecten aannemen en zeer snel nieuwe services leveren. Het biedt de hele groep de mogelijkheid om zich te blijven ontwikkelen”, voegt Ariel toe.
ServiceNow verder integreren in de hele bedrijfsstructuur Na de succesvolle uitrol wil Globalia nu het gebruik van het Now Platform uitbreiden. Met ServiceNow® Change and Release Management en ServiceNow® Cloud Management kan de organisatie het overgrote deel van de bedrijfstoepassingen naar de cloud verplaatsen, wat extra efficiëntie oplevert omdat een groter deel van het bedrijf dan via digitale workflows kan worden beheerd.
Ariel: “Ik wil nog veel meer doen: meer usecases, meer automatisering, meer van alles. Vergeleken met de klantspecifieke ontwikkelingen waar we vroeger mee te maken hadden, zijn de belevingen met ServiceNow een verademing. Het streven is dat het hele bedrijf op ServiceNow wordt gebouwd.”
Ontdek hoe Globalia de efficiëntie verhoogt met digitale workflows
Bremer Bank heropent veilig vestigingen met Safe Workplace Apps
OBS verenigt wereldwijde servicelevering op één platform om de volledige klantbeleving te stroomlijnen
Automize stimuleert vernieuwende interacties met klanten en werknemers dankzij wereldwijde belevingen