Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
release-upgrade per jaar
weken om een nieuwe release uit te brengen
keer sneller dan eerdere release-upgrades
De Gothaer Group Met 4,3 miljoen verzekerde leden en premie-inkomsten van 4,4 miljard euro is de Gothaer Group een van de grootste verzekeringsgroepen en onderlinge verzekeraars in Duitsland. Het bedrijf, dat al meer dan twee eeuwen bestaat, wil een toonaangevende partner zijn voor het MKB en behoort al jaren tot de meest succesvolle schadeverzekeraars vanwege de bovengemiddelde groeipremie. In oktober 2020 is Gothaer door Zielke Consult uitgeroepen tot meest duurzame Duitse verzekeraar.
Constante verandering als sleutel tot succes Na een periode van consolidatie richt Gothaer zich momenteel op groei. Het doel is om voort te bouwen op bestaande sterke punten en een nieuwe klantbeleving te bieden, gestimuleerd door consistente digitalisering, financiële kracht en flexibel inzetbare teams. Daarnaast richt Gothaer zich nog meer op het MKB en een duurzame economie.
Als centrale IT-serviceprovider binnen de Gothaer Group vormt Gothaer Systems de motor achter innovatie en continue technologische en organisatorische ontwikkelingen binnen de groep. Gothaer IT herziet momenteel diverse operationele en serviceprocessen die deel uitmaken van zijn IT-strategie.
"We waren op zoek naar een krachtig eigentijds platform waarmee we zoveel mogelijk operationele en serviceprocessen op een coherente manier konden beheren", aldus Dr. Marc Seifert, Head of Configuration & Asset Management. Overal binnen de Gothaer Group zouden gebruikers voor hun dagelijkse werk toegang moeten hebben tot één moderne, geïntegreerde en intuïtieve tool voor al deze processen. "ServiceNow voldeed perfect aan deze criteria en had al snel de voorkeur boven de systemen van concurrenten." In het najaar van 2018 ging Marc zelf bij Gothaer Systems aan de slag om onder andere de interne flexibiliteit te bevorderen. Tegenwoordig leidt hij het beheerteam van het ServiceNow-platform. "We wilden geen systeem dat telkens opnieuw moest worden uitgevonden bij een upgrade. Daarom zochten we naar een krachtige, kant-en-klare tool die zich in jaarlijkse cycli blijft ontwikkelen, duidelijk gericht op onze doelstellingen."
Dr. Marc Seifert
Head of the ServiceNow Platform Administration TeamGothaer Systems
Upgrade naar een nieuwe release in slechts vier weken Een belangrijke mijlpaal was de upgrade van het Now Platform® van de New York- naar de Paris-release in het najaar van 2020. De belangrijkste criteria hierbij waren het aantal gewerkte uren door het platformteam en de totale tijd die nodig was voor de nieuwe release. De release werd binnen vier weken uitgebracht, inclusief alle tests en controles. "Dat is ongelofelijk snel", benadrukt Marc. Vóór ServiceNow zou een platformupgrade zes tot negen maanden hebben geduurd. "In de oude situatie zouden we helemaal niet hebben geüpgraded naar een nieuwe release, tenzij dit absoluut noodzakelijk was", voegt Marc hieraan toe.
Kay-Uwe Kaufmann, teamleider bij agineo, een elite-partner van ServiceNow in Aken, onderschrijft dit: "Voorheen werden nieuwe releases bij Gothaer als een uiterst complexe uitdaging beschouwd." Dit kwam omdat een nieuwe release op alle niveaus in de IT-architectuur leidde tot updates in de infrastructuur en wijzigingen in softwareversies. Dit resulteerde in lange onderhoudsvensters en overwerk voor werknemers, vooral in de weekenden. Daarom gaf agineo het 10-koppige platformteam groen licht om de huidige technologie inclusief nieuwe processen te implementeren. Dit gaf zoveel vertrouwen dat Marc goedkeuring gaf om op een werkdag tijdens normale kantooruren live te gaan met de Paris-release. Kay-Uwe: "We hebben nu voldoende vertrouwen om zelf één release-upgrade per jaar uit te voeren".
Op weg naar continue verbetering De snellere implementatie gaat vergezeld van een nieuwe methodiek die Marc bij Gothaer Systems introduceerde met behulp van het Now Platform®. "De afgelopen 12 maanden hebben we beter kunnen inspelen op de eisen van onze gebruikers en – belangrijker nog – sneller kunnen handelen", aldus Marc, die streeft naar continue verbetering van alle toepassingen waar zijn team verantwoordelijk voor is. Zijn team werkt nu in sprints van twee weken en is al in staat om meerdere punten van verschillende projectonderdelen parallel aan elkaar te beheren. "Langdurige plannings- en implementatiecycli behoren tot het verleden, waardoor de wachttijden voor onze zakelijke belanghebbenden aanzienlijk zijn verkort."
Over het geheel genomen heeft ServiceNow niet alleen de processen van Gothaer Systems vereenvoudigd en versneld, maar hebben de nieuwe technologie en methodiek ook geleid tot een actievere rol voor de gebruikers in het ontwikkelingsproces en een nauwere integratie met het bedrijf. Marc: “Als we de koppen bij elkaar steken, is co-creatie echt mogelijk”. Zo draagt ServiceNow indirect ook bij aan de werknemersvriendelijke familiale cultuur waar het bedrijf om bekend staat.
Ontdek de oplossing waarmee Gothaer de aansturing van serviceprocessen standaardiseert
Lloyds Banking Group transformeert klantkritieke processen
Baloise bouwt een online portal waarin alle workflows zijn vereenvoudigd en gedigitaliseerd
CDL stimuleert verkoop verzekeringssoftware door respons van servicedesk te verbeteren