Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail
Hexaware uses ITOM on the Now Platform
Hexaware  logo marquee

IT-silo's elimineren en innovatie leveren

Activeert

implementaties zonder onderbrekingen

Levert

innovatie en automatisering

Consolideert

tools en lagere kosten


Bouwen aan een innovatiestrategie
Heware is opgericht in 1990 in India. Het bedrijf heeft 37 wereldwijde kantoren en is een toonaangevende leverancier van digitale transformatie. De drievoudige strategie van Hexaware om bedrijven te helpen slagen is gericht op het automatiseren van alles, de overgang naar de cloud en het transformeren van gebruikerservaringen om gebruikers te doen glimlachen.

Strategisch partnerschap bedient klanten beter
Toen Hexaware zijn dienst voor infrastructuurbeheerservices vormde, identificeerde het ServiceNow als leider op het gebied van IT-procesbeheer en sloot een partnerschap. Sindsdien heeft de strategische focus zijn waarde weten te bewijzen, omdat het bedrijf de jaarlijkse omzet uit ServiceNow-processen in minder dan zes jaar tijd ruim 12 keer groter heeft weten te maken, en nu verticale oplossingen ontwikkelt om klanten beter van dienst te zijn.

Duidelijkheid in budgetten
Veel klanten van Hexaware hebben nu grote hybride IT-omgevingen en werken in IT-silo's met uiteenlopende gedecentraliseerde softwareoplossingen. Een afdeling kan verder zijn in zijn transformatietraject of openstaan voor verandering, terwijl een andere afdeling mogelijk een transitie ondergaat of nog steeds afhankelijk is van verouderde systemen. Eén Hexaware-klant had bijvoorbeeld vier verschillende tools voor servicebeheer, waaronder ServiceNow. Niet alleen werkten de teams in silo's, maar het bedrijf moest ook verschillende budgetten handhaven.

Een andere frequente uitdaging voor de klant is het gebrek aan bewustzijn over het cloudtraject. Veel klanten willen transformeren, maar begrijpen niet alles wat ze moeten doen als onderdeel van hun digitale transformatie. Daar kan Hexaware goed bij helpen.

Hexaware logo
Hexaware
KLANT
Hexaware
HOOFDKANTOOR
Mumbai, India
BRANCHE
IT-consulting en -services
WERKNEMERS
19.800

Het is erg nuttig om iets te hebben waarmee alles met elkaar wordt verbonden, en daar kan ServiceNow perfect bij helpen.

Sunny Raina

Assistant Vice President, Global ServiceNow Practice Head

 

Snelle implementatie
Het vermogen om implementaties snel te kunnen uitvoeren is een typische eis van de klant, en Hexaware weet hoe je dit aanpakt. Toen een klant van Hexaware-ServiceNow bijvoorbeeld een contractuele verplichting had om zijn bestaande relatie voor beheerde services te beëindigen, koos de klant voor een contract voor beheerde services bij Hexaware. De uitdaging voor Hexaware was om de transitie in slechts zes weken te voltooien, zodat de klant een zware boete en kosten voor een volledig jaar bij zijn vorige serviceprovider kon vermijden. Het doel van Hexaware was een transitie zonder verstoring, en het team bereikte die overgang binnen de vastgestelde tijdlijn van zes weken dankzij zijn expertise en ServiceNow als oplossingsaanbod.

Nieuwe mogelijkheden ontdekken om het bedrijf te transformeren
Wanneer de teams van Hexaware met klanten samenwerken, overwegen ze voortdurend om de bestaande implementaties van de klanten uit te breiden om meer voordelen te bieden. Wanneer het team bijvoorbeeld kijkt naar de ITIL-methoden in IT Service Management, bekijkt het hoe nieuwe mijlpalen kunnen worden bereikt bij het leveren van waarde aan klanten, inclusief het verfijnen van processen en het identificeren van gebieden voor automatisering.

 

ServiceNow IT icon

ServiceNow IT Service Management Pro

Ontdek de oplossing die Hexaware helpt om internationale klanten te ondersteunen

Meer verhalen

Casestudy

Mindtree verbetert IT-servicelevering

Mindtree versnelt de bedrijfstransformatie terwijl de bedrijfsdoelen van klanten worden ondersteund

Casestudy

Deloitte verbetert serviceworkflows

Deloitte bereikt nieuwe niveaus van productiviteit en klantservices door wereldwijde standaardisering

Casestudy

Infosys zorgt voor hogere omzet

Infosys vergroot de omzet en versterkt service- en bedrijfsoplossingen door allianties aan te gaan

Aan de slag met ServiceNow

Bent u klaar voor uw succesverhaal?