Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
enkel platform voor wereldwijd IT-servicemanagement
tijdsbesparing om de integratie te implementeren
Snelle reactie- en oplostijden
NTT Com MS biedt een complete wereldwijde oplossing voor slimme, betrouwbare en veiligere IT-systemen
NTT Com Managed Services (NTT Com MS) is een vernieuwende internationale leverancier van beheerde services die slimme, betrouwbare en veilige IT-oplossingen levert aan organisaties overal ter wereld.
De marktdifferentiatie van het bedrijf is gebaseerd op het aanbieden van een uitgebreide wereldwijde oplossing van één enkele serviceprovider, met één set SLA’s en één beheerportal. De eenvoud van de klantpropositie stond echter haaks op de complexiteit van de bedrijfsactiviteiten binnen NTT Com MS bij het 24/7 aanbieden van wereldwijde ICT-oplossingen en ondersteuning voor meerdere organisaties tegelijk.
Het efficiënt beheren van klantinteracties vereist wereldwijde systeemintegratie bij NTT Com MS Het team van NTT Com MS beheert continu meer dan 12.000 systemen die dagelijks ongeveer 4000 events en 500 incidenten in gang zetten. Het bestaande servicedesksysteem was echter niet opgewassen tegen zowel het volume als de aard van de verzoeken.
Oscar Garcia, Chief Operating Officer van NTT Com Managed Services: “Het beheren van klantinteracties met ons bestaande servicedesksysteem was tijdrovend en vereiste veel handmatige handelingen. We moesten ook vaak specifieke teams opzetten om belangrijke problemen te beheren, wat kostbaar en inefficiënt was.”
Een belangrijk aandachtspunt was het gebrek aan integratie met klantsystemen, de hoeveelheid tools binnen NTT Com MS en de gelieerde ondernemingen van het bedrijf, waar de workflow binnen de wereldwijde groep essentieel was.
“Onze klanten waren vertrouwd met hun eigen interne ticketingsysteem, maar we hadden dit nodig voor de interface met ons systeem voor onze uitbestede services. De workflows en integratie waren te ingewikkeld”, aldus Oscar.
NTT Com MS centraliseert de servicelevering en creëert een enkel registratiesysteem met ServiceNow NTT Com MS, dat als een afzonderlijke entiteit binnen de bredere NTT Group werd gebruikt, had de vrijheid om zijn eigen servicemanagementplatform te selecteren en af te stappen van de verouderde toolset van de NTT Group. Oscar: “Het werd al snel duidelijk dat de overstap naar ServiceNow de ideale manier was om de servicelevering te centraliseren.”
NTT Com MS implementeerde het Now Platform als het centrale registratiesysteem. Dit is de plaats geworden waar al onze technici actief zijn en waar de configuratiebeheerdatabase (CMDB) is ondergebracht die als hub fungeert voor operationele ondersteuningssystemen.
Oscar legt uit dat NTT Com MS nu één ‘bron van waarheid’ heeft voor de aansturing van haar servicelevering: “We hebben voortdurend te maken met tijdkritieke informatie en we kunnen het ons niet veroorloven om ook maar één interactie met een klant te missen. Ongeveer 80% van de tijd voor beheerde services werd besteed aan communicatie met klanten en het versturen van e-mails is hierbij niet effectief.”
Oscar Garcia
Chief Operating Officer
ServiceNow biedt totale integratie, inzichtelijkheid en workflowcontrole De transitie markeerde een fundamentele omslag in de benadering van de servicelevering door NTT Com MS. Volledige integratie van andere systemen binnen de NTT Group, de projectbeheertools en de andere klantsystemen was echter een must.
Zoals Oscar al zegt, was het voor NTT Com MS acceptabel om haar eigen tools te selecteren, maar het zou wellicht ‘arrogant’ zijn om niet te verwachten dat het zou moeten passen in een bestaande configuratie binnen de NTT Group die miljarden dollars kost.
Oscar: “Een belangrijk succescriterium was de mogelijkheid om ons gekozen platform te integreren in ons grotere ecosysteem. Er waren echter inherente complexe zaken waardoor elk team de grenzen zou moeten opzoeken. We moesten een enorme hoeveelheid metadata kunnen uitwisselen, met volledige tracering, controle en zichtbaarheid van onze workflows.”
Whitespace Studios voorzag NTT Com MS van geavanceerde integratiemogelijkheden via Unifi, de door ServiceNow Store gecertificeerde integratietoepassing.
NTT Com MS beheert nu alle integraties op één locatie en maakt gebruik van het Now Platform zonder afhankelijk te zijn van middleware van derden. Dit omvat systemen die worden gebruikt door zijn klanten, zijn aan NTT Europe gelieerde onderneming waar de meeste bedrijfsactiviteiten plaatsvinden en de interne ontwikkelaars en technische teams.
De impact is enorm: de tijd die nodig is om een integratie te implementeren is teruggebracht van zes maanden naar slechts twee weken.
Oscar blikt terug: “We hebben een van de meest complexe integraties voor ticketuitwisseling geleverd die ik me kon voorstellen. We hebben al onze klanten naar één platform gemigreerd, naadloos geïntegreerd met alle kritieke contactpunten binnen en buiten het bedrijf.”
NTT Com MS vertrouwt op het Now Platform voor technologische innovatie en fantastische klantbelevingen ServiceNow en Unifi ontwikkelden een krachtige combinatie voor NTT Com MS, die zorgen voor nieuwe agile flexibiliteit in de aanpak van de ontwikkeling en levering van services aan klanten.
Deze omslag leverde direct voordelen op voor zowel klanten als het NTT Com MS-team. Oscar: “De uitrol zelf was erg interessant. We waren van plan om de migratie gefaseerd uit te voeren, met om de twee weken één klant, maar ze waren erg benieuwd naar zo’n belangrijke omschakeling en wilden dat we sneller zouden overstappen naar het nieuwe platform.”
Deze aanpak bleek ook zeer motiverend voor het team support engineers van NTT Com MS. Ticketing is hun kritieke contactpunt met klanten, en ze zijn nu in staat om een fantastische klantbeleving te leveren, met korte respons- en oplostijden.
De teams verwelkomen ook de mogelijkheid om zich op het platform te ontwikkelen, zoals Oscar benadrukt: “Er is veel ontwikkeling op het platform, wat fantastisch is voor onze technologiegedreven mensen. We maken API’s voor vrijwel alles, bijvoorbeeld met behulp van Python-scripts. Er is nu een nieuwe wereld met ontwikkel- en integratiemogelijkheden opengegaan waar we voorheen gewoonweg niet van konden profiteren.”
Met ServiceNow kan NTT Com MS inspelen op toekomstige veranderingen Vooruitkijkend beschouwt Oscar ServiceNow als het elementaire platform van NTT Com MS waar iedereen binnen het bedrijf mee te maken krijgt en waarbij Unifi krachtige integratiemogelijkheden biedt voor nieuwe IT-activiteiten.
“We hebben de ambitie om het voortouw te nemen op het gebied van agile, efficiënte en betrouwbare servicelevering en ServiceNow biedt de basis voor onze IT-activiteiten”, aldus Oscar. “Met ServiceNow maakten we een grote stap vooruit binnen de NTT Group en we worden nu met belangstelling gevolgd, omdat men wil zien hoe andere onderdelen van het bedrijf hiervan kunnen profiteren.”
Ontdek hoe NTT Com MS service‑integratie globaliseert
EY transformeert HR-aanpak door bedrijfsprioriteiten en consistente processen af te stemmen
FIT stroomlijnt het beheer van IT-services
Stofa stroomlijnt en verenigt de levering van klantenservice met ServiceNow