Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
incidenten beheerd door digitale workflows
serviceportal voor 180.000 klanten
minder klantgesprekken per maand
Orange Business Services ondersteunt de klantbeleving met multisourcing service-integratie Als infrastructuurbeheerder, leverancier van services met toegevoegde waarde en technologie-integrator weet Orange Business Services dat data de kern vormen voor de digitale transformatie van bedrijven.
Deze wereldwijde onderneming streeft naar de allerbeste klantbeleving en ondersteunt bedrijven, lokale overheden en organisaties in de publieke sector tijdens de verschillende fases van hun digitale transformatie.
Het IT-team vervult hierbij een centrale rol, met een focus op betrouwbaarheid, beschikbaarheid, eenvoud en maatwerk voor elke klant.
“De digitale transformatie heeft geleid tot veranderingen in de manier waarop toepassingen en gegevens worden beheerd. Deze ontwikkelingen vereisen de integratie van meerdere providers, integrators en leveranciers”, aldus Marc Desmots, IT Architect bij Orange Business Services. “Het Now Platform® is cruciaal geweest voor de samenwerking tussen het team en alle afzonderlijke klanten en in het beheren van hun digitale transformatietrajecten.”
Orange Business Services verbindt klanten via het Now Platform met technologie Dankzij ServiceNow heeft Orange Business Services het uitgebreide en gevarieerde serviceaanbod aan klanten bijeengebracht, uiteenlopend van een eerste synchronisatiefase tot het leveren van een end-to-end service voor klanten met complexe infrastructuren en meerdere operators.
Deze stap bood de perfecte basis voor de MSI-aanpak (Multisourcing Service-Integratie) van het bedrijf, met een flexibel, agile en gebruiksvriendelijk serviceplatform dat een aanvulling vormt op de carrier-grade systemen van Orange Business Services.
Marc merkt op: “ServiceNow heeft de complexiteit van het beheer en de ondersteuning van heterogene infrastructuren weggenomen en een service-integratie- en beheermodel mogelijk gemaakt dat ons in staat stelt een uniforme klantgerichte organisatie te creëren.”
De integratiemogelijkheden van ServiceNow zijn van cruciaal belang geweest bij de omslag in de wijze waarop services worden beheerd en geleverd. Het Now Platform vormt een schil om een complex technologie-ecosysteem binnen Orange Business Services en creëert een gebruiksvriendelijke en consistente en interface voor de klant.
“ServiceNow heeft ons een platform gegeven dat zich tussen onze systemen en onze klanten bevindt en de integratie mogelijk maakt die essentieel is om een groot aantal technologieën en systemen bijeen te brengen, en tevens een gebruiksvriendelijke naadloze klantbeleving biedt”, licht Marc toe.
De digitale workflows van ServiceNow creëren een eenduidige serviceportal voor klanten van Orange Business Services De digitale workflows die door het Now Platform worden ondersteund, werken automatisch op de achtergrond van een nieuwe klantenserviceportal met een standaardinterface die alle elementen van het Orange Business Services-aanbod op één plek samenbrengt.
Klanten kunnen de portal gebruiken om de afhandeling van eventuele incidenten te volgen vanaf het moment van melding tot aan de oplossing, zonder dat ze rechtstreeks contact hoeven op te nemen met Orange Business Services. Klanten hoeven dus niet meer te bellen, wat maandelijks meer dan 3000 telefoongesprekken scheelt.
Marc: “Door ServiceNow te gebruiken voor onze wereldwijde servicebeheerportal hebben we de totale servicebeleving voor onze klanten volledig gestroomlijnd.”
Marc Desmots
IT Architect
Als volgende stap ontwikkelen Marc en zijn team de serviceportal om selfservice mogelijk te maken, waardoor klanten zelf hun Orange Business Services-oplossingen kunnen beheren. “Met ServiceNow kunnen we onze klanten een one-stop-shop-beleving bieden, waarbij ze de dagelijkse technische beheermogelijkheden in handen krijgen, zoals het wijzigen van de bandbreedte, een site offline halen of het aanpassen van routeringsregels.”
Orange Business Services creëert een samenwerkingsomgeving voor klanten op het Now Platform Orange Business Services heeft al een opmerkelijke transformatie doorgemaakt voor zowel haar eigen organisatie als haar klanten, maar Marc ziet mogelijkheden om veel verder te gaan met ServiceNow. De volgende fase is een meer gezamenlijke aanpak met klanten.
“ServiceNow markeert het begin van een revolutie voor onze klanten, waarbij we daadwerkelijk samenwerken om hun netwerken te creëren en uit te bouwen”, aldus Marc. “We hebben een flexibel en agile platform met low-code/no-code opties waarmee alles mogelijk is.”
Door agile-methodieken toe te passen, kan Orange Business Services de focus leggen op het samenwerken met klanten om co-designs te definiëren, prestaties te analyseren, te consolideren en te automatiseren om de weg vrij te maken voor een echt digitaal transformatietraject.
Marc: “We hebben onze strategie uitgestippeld om een carrier-grade integratie-ecosysteem te creëren dat de operationele efficiëntie bevordert en de klantbeleving verbetert. Nu hebben we de mogelijkheid om onze klantrelaties naar een nog hoger niveau te tillen. Innovatie zit in ons DNA en met ServiceNow kunnen we dit in samenwerking met onze klanten doen om een gelijkwaardige partnership met hen op te bouwen.”
Een langdurige samenwerking voor succes op de lange termijn Voor Marc en zijn team is ServiceNow niet zomaar een ‘quick fix’. Net als zijn toewijding om een blijvende transformatie voor zijn klanten tot stand te brengen, heeft Orange Business Services een partnership voor de lange termijn opgebouwd met ServiceNow.
“Voor elke succesvolle relatie geldt dat beide partners dezelfde ambitie delen en in hetzelfde tempo werken”, aldus Marc. “Zowel ServiceNow als Orange Business Services zijn als merk geëvolueerd en we zien allebei in dat de digitale transformatie grote kansen biedt. Ik zie dan ook uit naar wat dit partnerschap voor ons in petto heeft in de komende 10 jaar.”
Lees meer over de oplossing waarmee OBS de klantbeleving heeft gestroomlijnd
Dankzij ServiceNow is het IT-proces van Syntrus Achea leidend geworden voor de bedrijfsvoering
ServiceNow ondersteunt Banqsoft bij de opbouw van langdurige klantrelaties en een uitstekende servicelevering
FPS Health heeft ServiceNow geïmplementeerd om een modern serviceportfolio voor HR te ontwikkelen