Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
Vermindering van dagelijkse casevolumes
Minder inkomende gesprekken
Van klanten geeft Rogers rapportcijfer negen of tien
Een iconisch Canadees bedrijf Rogers Communications is een toonaangevend telecommunicatie- en mediabedrijf in Canada dat draadloos internet, residentiële services, sport en media levert aan Canadese burgers en bedrijven. De business-to-business divisie Rogers for Business biedt kleine, middelgrote, grote en publieke organisaties oplossingen en technologieservices op ondernemingsniveau ter ondersteuning van hun connectiviteit en digitale behoeften. Het draadloze netwerk van Rogers bereikt 96% van de Canadezen van kust tot kust.
Een uniforme benadering van klantenservice Rogers for Business streeft ernaar zijn klanten te ondersteunen tegen een consistent hoge standaard met empathie, respect en vertrouwen. Het bedrijf heeft zijn winnende strategie ontwikkeld door ervoor te zorgen dat de klant centraal staat bij elke discussie, overweging en beslissing. De Technical Customer Service-organisatie heeft de definitie van urgentie omarmd – de kwaliteit van directe en onmiddellijke betrokkenheid bij iets, waardoor er een gevoel van dringendheid of enthousiasme ontstaat. Deze urgentie dient als inspiratie om de rol van de mensen, processen en hulpmiddelen te herdefiniëren en uiteindelijk de aanpak van klantenservice verder te ontwikkelen en te verenigen.
Forensisch inzicht De Technical Customer Service van Rogers for Business heeft ServiceNow Customer Service Management (CSM) geïmplementeerd om de gehele serviceorganisatie te transformeren met behulp van proactieve betrokkenheid, klantgerichte analyses en 'in-the-moment'-activiteiten om een forensisch inzicht te krijgen in zijn klanten en infrastructuur. Dit maakt actief beheer en preventie van de overgrote meerderheid van problemen mogelijk voordat ze zich daadwerkelijk voordoen. De serviceprestaties kunnen nu proactief worden bewaakt, waarbij incidenten automatisch worden gegenereerd in ServiceNow als de kwaliteit onder vooraf ingestelde drempels daalt. Technische teams voeren beoordelingen uit, lossen problemen op en nemen proactief contact op met klanten vanuit een positie van geïnformeerd vertrouwen.
Scott Thomson
Vice President, Technical Customer Service
Proactieve betrokkenheid Nu kunnen zelfs kleine problemen snel worden geïdentificeerd en opgelost, terwijl gegevensanalyse, gezondheidscontroles van klanten en intuïtieve dashboards snelle en doelgerichte acties volgens hoge servicenormen stimuleren. Dit is met name belangrijk voor essentiële volksgezondheid en nooddiensten. Servicebeheer past nu veel van de principes van luchtverkeersregeling toe, waarbij bewaking van elk detail essentieel is voor het algehele operationele succes. Technical Services Analysts houden voortdurend toezicht op de netwerkstatus, het casevolume, de kwaliteitsnormen, gebeurtenissen en klantspecifieke informatie, waardoor technici proactief actie kunnen ondernemen wanneer dat nodig is.
Buitengewone impact "De positieve impact op onze activiteiten is buitengewoon geweest", vertelt Scott Thomson, Vice President Technical Customer Service bij Rogers for Business. "We hebben het aantal dagelijkse tickets met 41% verlaagd door problemen op te lossen voordat ze zich voordoen, en we hebben inkomende gesprekken beperkt met 19% door klanten te vertellen over een probleem en hoe we het oplossen. Het aantal gesprekken voor het navragen van de status is met 43% verminderd, doordat klanten voortdurend op de hoogte worden gehouden over de manier waarop we hen helpen. 71% van de klanten geeft ons een negen of tien als rapportcijfer in onze enquêtes naar waarschijnlijkheid dat ze ons aanbevelen, terwijl de tevredenheid van werknemers in ons team van 250 mensen 91% bedraagt."
Bekijk de oplossing die Rogers Communications helpt bij het transformeren van serviceactiviteiten
Speedcast vervangt meerdere, niet-verbonden klantenserviceportals
Digital River biedt klanten 24/7 toegang tot ondersteuning
Hitachi Vantara verbindt werknemers en servicemedewerkers via spraakintegratie