Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
Minder servicecases vergeleken met de vorige tool
Case voor alle klantcommunicatie
Winkels die open zijn ondanks de COVID-19-pandemie
Passie voor innovatie en design Swarovski is een wereldwijde detailhandelaar die is gespecialiseerd in hoogwaardige kristallen sieraden en horloges, met bijpassende klantenservice. Het bedrijf werd in 1895 in Oostenrijk opgericht en is nog steeds in eigendom van en wordt gerund door de familie Swarovski. Swarovski heeft meer dan 2800 winkels in 170 landen en in deze winkels beleven de meeste klanten het Swarovski-merk: de kwaliteit, expertise en service. Het bedrijf organiseert ook live evenementen in de winkel voor mensen met een Swarovski Club-loyaltycard.
De winkelbeleving nabootsen Het kopen van kristalproducten zoals sieraden is altijd al een tastbare beleving geweest. Klanten willen een artikel zien en voelen. Maar enkele weken na het begin van de COVID-19-pandemie waren veel van de Swarovski-winkels gedwongen om te sluiten. Er waren al digitale platforms, maar het juwelenmerk had nooit kunnen voorspellen dat er een stijging in de vraag zou zijn terwijl klanten snel online gingen. Voor Swarovski was de uitdaging niet om inkomsten te behouden, maar om in een online wereld dezelfde standaarden voor klantenservice te leveren.
Een link tussen fysiek en digitaal creëren Swarovski had zijn regionale servicedesks al geconsolideerd op een wereldwijd platform met ServiceNow. Nu was het bedrijf klaar om de consistentie van services via digitale kanalen te verbeteren en wereldwijd toezicht op standaarden te bieden. Met ServiceNow Customer Service Management kon Swarovski efficiënter te werk gaan bij het beheren van klantverzoeken, met een end-to-end digitale beleving—van marketing tot verkoop tot uitvoering. Dit hielp het bedrijf een naadloze koppeling te creëren tussen de service in de fysieke en digitale winkelomgevingen.
Isabella Kosch
Head of Service Management, Global Business Services
Het consolideren van klantcontacten Het consolideren van alle communicatie van een klant in één case zorgt voor consistentie, voorkomt duplicatie en biedt verkoopadviseurs de mogelijkheid om zich te richten op het meest urgente verzoek. In de eerste maand leidde dit tot een onmiddellijke verlaging van 58% in casewerkdruk, met een daling op lange termijn van 55%. Serviceadviseurs zijn nu productiever en er wordt sneller aan de verwachtingen van klantenservice voldaan. Customer Service Management heeft geholpen de toename van serviceverzoeken via online kanalen te stroomlijnen.
Voorbereiden op een hybride retailtoekomst Hoewel Swarovski al ziet dat winkels terugveren, erkent het dat veel klanten hebben genoten van de online beleving. Met dat in gedachten zal er een nieuwe focus worden gelegd op het verbeteren van de winkelbeleving in verschillende formaten. De transformatie van de klantenservice ondersteunt Swarovski's plannen om winkels over de hele wereld te vernieuwen, ondersteund door digitale activeringen met virtuele tours voor klanten en previews van nieuwe collecties. Dergelijke contactmogelijkheden worden vastgelegd in Customer Service Management.
Bekijk de oplossing waarmee Swarovski de klantenservice vernieuwt
Airbus heeft een van zijn logistieke ketens in Toulouse sterk geoptimaliseerd met ServiceNow
NatWest kan efficiënter zakendoen met klanten en toezichthouders
Banqsoft bouwt duurzame klantrelaties op en levert uitstekende service