Vergroot de klantloyaliteit en verbeter uw bedrijfsresultaat. Creëer moeiteloze belevingen die klanten keer op keer terug laten komen.
Omarm snelheid en flexibiliteit door automatisering. Onderscheid uw bedrijf met de veilige en veerkrachtige levering van technologie.
Houd uw hybride werkende personeel betrokken en productief. Maak het werk gemakkelijker met een uniforme beleving die mensen, werkplekken, processen en technologie samenbrengt.
Lever strategische waarde op de lange termijn en verminder risico's door uw activiteiten met elkaar te verbinden. Versterk veelvoorkomende services en voldoe aan veranderende verwachtingen met wereldwijde bedrijfsservices en ESG-impact.
Bouw apps sneller met low-code. Omarm hyperautomation voor modernisatie en innovatie in de hele onderneming.
Speed ROI with ServiceNow Impact. Get a personalized ansforms your digital journey.
Automatiseer en stroomlijn werk in de hele onderneming. Breng mensen, systemen en processen samen om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
Vernieuw technologische services die altijd beschikbaar zijn. Automatiseer serviceactiviteiten om productiviteit te verhogen en werknemers een superieure werkbeleving te bieden.
Verbind uw werknemers via digitale kanalen. Vereenvoudig de manier waarop ze service, ondersteuning en informatie krijgen, zodat ze hun werk op de beste manier kunnen doen, waar ze ook zijn.
Breng wereldwijde bedrijfsservices naar een hoger niveau in de waardeketen om de omvang en schaal uit te breiden. Automatiseer end-to-end processtromen, integraties en back-end-systemen.
Snellere ROI met ServiceNow Impact. Kies voor een gepersonaliseerde oplossing voor waardeversnelling die uw expertise vergroot en uw digitale traject transformeert.
Stimuleer innovatie met meer makers en minder complexiteit. Geef burgerontwikkelaars de mogelijkheid om met low-code tools apps op schaal te bouwen.
Moderniseer onderwijs om iedereen geweldige belevingen te bieden.
Automatiseer kritieke processen voor betrouwbare en beschikbare services.
Lever betere resultaten nu en in de toekomst met IT voor de gezondheidszorg.
Maak betere besluitvorming mogelijk voor geoptimaliseerde overheidsdiensten.
Creëer naadloze belevingen voor zowel klanten als servicemedewerkers op basis van compliance.
Bepaal een nieuwe norm voor productie met echt verbonden activiteiten.
Digitaliseer en automatiseer workflows om de klantbeleving te verbeteren - online en in de winkel.
Ontwikkel innovatieve oplossingen met een modern serviceproviderplatform.
Schaal en ondersteun activiteiten met end-to-end digitale workflows.
Ontwikkel een toekomstgericht IT met digitale workflows op één uniform platform. Breng uw onderneming in verbinding en moderniseer activiteiten om uw bedrijf te transformeren.
Creëer verbonden, inspirerende werknemersbelevingen. Motiveer uw personeel en maak het voor werknemers eenvoudig om te krijgen wat ze nodig hebben, wanneer ze dat nodig hebben.
Ga verder dan traditionele CRM en buitendienst. Vergroot de klantenbinding met verbonden digitale workflows die het werk tussen afdelingen automatiseren.
Bouw snel digitale workflow-apps met een low-code platform. Schaal snel op voor de hele onderneming om intuïtieve, verbonden belevingen te creëren waar gebruikers blij van worden.
Transformeer de impact, snelheid en levering van IT. Bied veerkrachtige services die de productiviteit verhogen en geweldige belevingen creëren, waar uw werknemers ook werken.
Lever proactieve digitale operations met AIOps. Gebruik inzichten en automatisering om problemen te voorspellen, gevolgen voor gebruikers te beperken en oplossingen te stroomlijnen.
Verkrijg de inzichten die u nodig hebt om strategie om te zetten in bedrijfsresultaten in een voortdurend veranderende wereld. Breng uw organisatie op één lijn met een enkel platform.
Beheer uw IT-assets. Automatiseer de end-to-end levenscyclus voor software-, hardware- en cloudassets om kosten te optimaliseren en risico te beperken.
Breid DevOps-succes uit binnen de hele onderneming. Ga voor een snellere aanpak zonder risico en voorkom frictie om IT-operations en -ontwikkeling te verenigen.
Identificeer, prioriteer en reageer sneller op dreigingen. Verbind uw huidige beveiligingstools met een engine voor beveiligingsorkestratie, automatisering en respons om sneller incidenten af te handelen.
Beheer risico's en verbeter de veerkrachtigheid in realtime. Pas beslissingen op basis van risico's toe in het dagelijkse werk binnen de gehele onderneming voor een betere bedrijfsveerkracht.
Bewaak proactief de status van uw netwerken en services om uitvaltijd te voorkomen. Stroomlijn uw respons met machine learning en geavanceerde analyses.
Beveilig operationele technologiesystemen (OT) met digitale workflows die snel reageren op dreigingen. Verbeter de veerkracht en uptime met één actiesysteem.
Bied werknemers overal de juiste beleving. Verbeter de productiviteit door de servicebeleving van werknemers te stroomlijnen met intelligente workflows.
Lever moderne digitale services voor de verspreide werkplek. Automatiseer verzoeken, reserveringen en reparaties om de ultieme werkplekservicebeleving te creëren.
Lever juridische services voor uw bedrijf in overeenstemming met de snelheid van het bedrijf. Moderniseer juridische activiteiten om sneller beslissingen te nemen en de productiviteit te verhogen.
Stimuleer slimmere uitgaven met een gestroomlijnd aankoopproces. Lever inkoopservices die werknemers selfservice bieden, breng werkteams op één lijn en verhoog de productiviteit.
Zorg dat iedereen soepel kan terugkeren naar de werkplek met een veilige omgeving die klaar is voor de werknemers.
Verbeter de serviceactiviteiten en vergroot de klantbetrokkenheid. Breng alle lagen binnen uw kantoor samen om proactief problemen te verhelpen en veelvoorkomende verzoeken te automatiseren.
Verhoog de klanttevredenheid met efficiënt buitendienstbeheer. Verbind de buitendienst met andere teams en mobiele tools om snel in te spelen op problemen en deze te voorkomen.
Breng alle lagen binnen uw kantoor samen. Bied efficiënte, veerkrachtige financiële dienstverlening voor een betere klant- en werknemersbeleving.
Verbind uw telecomactiviteiten, van het netwerk tot de klant, op één platform. Stel CSP's in staat om de klantenservice te verbeteren en de servicegarantie te automatiseren.
Verbind de levenscyclus van bestellingen, van vastlegging tot uitvoering. Vergroot de efficiëntie en creëer probleemloze belevingen voor uw klanten.
Stroomlijn orderbeheer om de omzet te verhogen en gepersonaliseerde belevingen te bieden, terwijl u profiteert van everything-as-a-service (XaaS).
Schaal het orderbeheer om moderne telecommogelijkheden aan te grijpen en het succes van de klant te vergroten. Breng nieuwe producten sneller op de markt en zet services snel om in omzet.
Creëer consumentachtige zorgbelevingen met het oog op de patiënt dankzij verbeteringen in de operationele processen. Verbeter de flexibiliteit binnen de gehele organisatie.
Benader elk proces als een digitale workflow. Stel ontwikkelaars en bouwers van alle niveaus in staat snel low-code workflowapps te creëren.
Automatiseer en verbind alles met ServiceNow. Verenig uw benadering van hyperautomation met API-integratie en robotic process automation.
Verlaag de kosten en complexiteit voor ServiceNow-integraties. Koppel workflows snel aan essentiële bedrijfssystemen en vereenvoudig de ondernemingsbrede automatisering.
Verhoog de werknemersproductiviteit door binnen de gehele onderneming standaard operationele procedures te stroomlijnen en te digitaliseren en het delen van kennis mogelijk te maken.
Maak gebruik van ISV-innovatie. Kies uit meer dan 500 gecertificeerde en gebruiksklare apps en integraties die nu beschikbaar zijn in de ServiceNow Store.
Vereenvoudig uw manier van werken. Lever geweldige belevingen en verhoog de productiviteit met krachtige digitale workflows voor alle afdelingen binnen uw bedrijf.
Transformeer uw organisatie met het Now Platform®. Vereenvoudig hoe werk wordt uitgevoerd, lever intuïtieve belevingen en creëer digitale-workflowapps met een enkel cloudplatform.
transacties die jaarlijks door het platform worden afgehandeld
verbeterde responstijd bij service-incidenten
snellere prestatiebeoordelingen
Veolia zet in op duurzame ontwikkeling van gemeenschappen en industrieën Veolia levert oplossingen voor water-, afval- en energiebeheer die zijn ontworpen om schaarse grondstoffen te behouden en bij te dragen aan de duurzame ontwikkeling van gemeenschappen en industrieën. De activiteiten van het bedrijf zijn gericht op drie kernactiviteiten: toegang tot middelen ontwikkelen, beschikbare middelen behouden en middelen aanvullen.
Veolia’s wereldwijde innovatiecultuur heeft het bedrijf lange tijd geholpen om de efficiëntie te verhogen, zowel intern als in samenwerking met klanten. De groeiende wereldwijde vertegenwoordiging van het bedrijf begon echter een uitdaging te vormen. Elk land had zijn eigen IT-afdeling onder leiding van een andere CIO, wat betekende dat er 45 verschillende benaderingen waren voor de IT-serviceverlening, gegevensinvoer, prestatiemetingen en rapportage.
Veolia ontwikkelt nieuwe wereldwijde IT-aanpak: Act, Plan, Check, Do Om deze uitdaging aan te gaan, heeft Martin Black, hoofd van Veolia’s expertisecentrum voor ITSM, de bedrijfsaanpak voor IT-servicebeheer opnieuw ontworpen. Het resultaat was een nieuwe strategie, gebaseerd op Act, Plan, Check en Do.
Veolia koos voor ServiceNow als basis voor de nieuwe strategie en voor consistentie in de manier waarop Veolia’s IT-services 24/7 worden geleverd en gemeten op de 45 markten.
Er werd een speciaal team gevormd en samen met Rob Gwatkin, Senior ITSM Service Delivery Manager, en Prabjoth Saimbhi, Global Product Manager, werd een uitgangspunt voor IT-servicemanagement opgesteld op basis van best practices.
Met ServiceNow kan Veolia lokale IT-activiteiten afstemmen op haar wereldwijde servicestrategie en bedrijfsdoelen “ServiceNow leverde ons een platform om onze lokale IT-activiteiten af te stemmen op onze wereldwijde servicestrategie en doelstellingen van het bedrijf,” aldus Martin. Dankzij het Now Platform ziet men nu in elk land in één oogopslag de urgente zaken die direct aandacht vereisen, het aantal incidenten, de resultaten van het eerste contact en de mogelijkheden voor stroomlijning.
Prabjoth Saimbhi
Global ITSM Product Manager
Het platform verwerkt jaarlijks gemiddeld 15,5 miljoen transacties en wordt door de landelijke IT-teams van Veolia gebruikt ter ondersteuning van de lokale werkzaamheden, waaronder flexibele IT-ontwikkeling, selfserviceportals, IT-ondersteuning en operationeel beheer. Sinds de implementatie van ServiceNow heeft Veolia zijn serviceresponstijden met 47% verbeterd dankzij realtime dashboards voor wachtrijbeheer. Veolia creëert expertisecentrum om het gebruik van ondernemingsbrede best practices te bevorderen Veolia heeft de wereldwijde servicebenadering geformaliseerd door een expertisecentrum op te zetten waar best practices voor IT worden beheerd. Dit expertisecentrum heeft wereldwijd gedetailleerde service level agreements (SLA’s) en key performance indicators (KPI’s) opgesteld voor een consistente, ondernemingsbrede aanpak.
“Door middel van ServiceNow hebben we van IT een professionele service gemaakt; een verantwoordelijk en meetbaar bedrijfsonderdeel,” legt Rob uit. “We hebben nu een gedocumenteerde strategie voor IT, met duidelijke, herhaalbare processen en een focus op vereenvoudiging, integratie en automatisering.”
Als onderdeel van deze strategie werd ook een Group CIO Council opgericht waarin de 45 regionale CIO’s van het bedrijf bespreken hoe het raamwerk van het expertisecentrum verder wordt ontwikkeld en hoe eventuele wijzigingen kunnen worden gecontroleerd en beheerd.
Veolia implementeert ServiceNow Performance Analytics voor een eenduidig overzicht van de wereldwijde serviceprestaties Prabjoth Saimbhi, Global ITSM Product Manager, licht toe dat er geen uniforme aanpak was voor de operationele analyses, hoewel de 45 landen dezelfde informatie aan de centrale onderneming leverden. De gegevens werden in elk land anders geïnterpreteerd en verwerkt, wat leidde tot onnauwkeurige metingen en rapportages. Prabjoth: “Benchmarking van de prestaties op wereldwijde schaal was onmogelijk.”
Onder leiding van Prabjoth kreeg het Global IT Service Management-team de taak om wereldwijd de KPI’s voor incident management, change management, request fulfilment en problem management te formaliseren en te standaardiseren. Ondertussen werd ServiceNow Performance Analytics ingezet om wereldwijd een eenduidig beeld te geven van de serviceprestaties en leveringen, afgezet tegen de KPI’s die op de bedrijfsdoelen zijn afgestemd.
“Dankzij ServiceNow hebben we nu wereldwijd een duidelijke strategie en roadmap, gebaseerd op consistente KPI-gegevens waarop we kunnen vertrouwen”, aldus Prabjoth. “Onze SLA’s zijn relevant en realistisch en, belangrijker nog, worden door elke CIO en elk landenteam op dezelfde manier geïnterpreteerd en gerapporteerd. Dat is absoluut noodzakelijk om doelen te stellen en te focussen op continue verbetering.”
Holistische analytische benadering resulteert in beter onderbouwde zakelijke beslissingen voor Veolia De nieuwe analytische benadering zorgde voor drastische verbeteringen in het prestatiebeheerproces voor Veolia’s Global ITSM-team en hielp de rapportage en procesverbeteringen te versnellen. Omdat ServiceNow Performance Analytics deel uitmaakt van het platform, zijn de beslissingen gebaseerd op nauwkeurige, consistente, bruikbare informatie.
Prabjoth: “Toen ik bij Veolia begon, kostte het me elke maand drie dagen om een servicerapport voor alleen de Britse markt op te stellen. Stel je voor dat je dit maandelijks 45 keer moet doen. Het was ongelooflijk inefficiënt en inconsistent.”
Het team van Prabjoth heeft nu een holistische kijk op het bedrijf, waardoor ze efficiënt voorspellingen kunnen doen en beter onderbouwde beslissingen kunnen nemen. De servicebeoordelingen verlopen nu drie keer zo snel, wat heeft geleid tot een toename van de medewerkerstevredenheid met 50%.
Veolia-teams in 45 markten werken voor het eerst aan gemeenschappelijke bedrijfsdoelen, dankzij ServiceNow Tegenwoordig is de CIO van elk land bij Veolia bevoegd om input te leveren in de wereldwijde ITSM-activiteiten en prestatie- en meetbenadering.
ServiceNow stelde het bedrijf in staat om wereldwijd een eenduidige aanpak voor het beheer van KPI’s te hanteren, terwijl de dashboards leidden tot de implementatie van ServiceNow Performance Analytics-methodieken voor het bedrijf in bredere zin.
“Ik heb nu 45 CIO’s in landen die de waarde van ServiceNow Performance Analytics onderschrijven en werken aan gemeenschappelijke prestatiedoelen”, aldus Prabjoth. “De voordelen van het Now Platform worden actief gepromoot door onze Group CIO Council, wat een volledige ommekeer betekent in de manier waarop zij de serviceverlening zien.”
Veolia wil het Now Platform nu in meerdere landen uitbreiden naar zijn juridische, HR- en financiële afdelingen om prestatiegerichte doelen op een efficiëntere gestroomlijnde manier onder de aandacht te brengen.
Maak kennis met de oplossing die Veolia hielp om de medewerkerstevredenheid met 50% te verhogen
Erkenning van de medewerkerstevredenheid vormt de sleutel tot sterke, langdurige relaties
Hoe ServiceNow de klantenservice van Stofa helpt om problemen snel en efficiënt op te lossen