Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail
Vodafone uses Customer Service Management on the Now Platform
Vodafone logo marquee

Vodafone bevordert digitale transformatie met ServiceNow

45%

toename van de productiviteit

25

punten toename in klanttevredenheid

360

graden zicht op de klant

ServiceNow helpt Vodafone klantinzicht te vergroten en processen te stroomlijnen 
Vodafone Group is een multinationaal telecombedrijf dat in 70 landen aan meer dan 300 miljoen klanten diensten levert via haar dochterondernemingen en partnernetwerken.

Als onderdeel van het digitale transformatieprogramma leidde de implementatie van het Now Platform en ServiceNow Customer Service Management tot een eenvoudig, intuïtief en gestroomlijnd systeem voor de medewerkers van de klantenservice, waardoor meer inzicht wordt verkregen in het traject van een klant.

Vodafone
Vodafone
KLANT
Vodafone
HOOFDKANTOOR
Newbury, Verenigd Koninkrijk
BRANCHE
Services
WERKNEMERS
Meer dan 98.000

Onze medewerkers hebben nu een volledig beeld van de klant en beschikken over één applicatie waarmee ze uitstekende service kunnen bieden.

Head of Digital Experience

 

 

ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

Ontdek hoe Vodafone de productiviteit en klanttevredenheid verbetert

Andere klantverhalen

Casestudy

Proximus groeit naar een klantgericht digitaal bedrijf

Proximus optimaliseert Customer Service Management en vereenvoudigt processen

Casestudy

FIT centraliseert wereldwijde serviceverlening

FIT stroomlijnt het beheer van IT-services

Casestudy

OBS geeft klantbeleving een nieuwe impuls

OBS verenigt wereldwijde servicelevering op één platform om de volledige klantbeleving te stroomlijnen

Ga aan de slag met ServiceNow

Bent u klaar voor uw succesverhaal?