Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

Van chaos tot compromisloze controle

Consolideer gefragmenteerde middelen om kosten te verlagen, automatiseer processen om wendbaarheid te verbeteren en geef medewerkers een ervaring vergelijkbaar met die van een consument.

ServiceNow Consolidate Tools

Consolideer gefragmenteerde middelen

De beste manieren en grootste voordelen van migratie van verouderde systemen naar een enkele cloud-gebaseerde ITSM-oplossing.

  • E-book ITSM-bouwtekening:  consolideer - neem de controle over uw servicedesk)
  • E-book ITSM-bouwtekening: Waarom u niet bang moet zijn om uw verouderde ITSM-oplossing te vervangen
  • Witboek Wie is er bang voor het consolideren van verouderde systemen en procedures?
  • EMA Rapport De kloof van verouderde ITSM oversteken: een evaluatie van de risico's en voordelen
ServiceNow Automate Your Services

Versnel uw
diensten

Definieer ITIL-gebaseerde processen om nieuwe efficiënties, snelheid en wendbaarheid in uw servicelevering aan te sturen.

  • InfoGraphic Laat handmatige processen achter u
  • E-book ITSM-bouwtekening: Uw services inrichten op snelle, accurate servicelevering
  • E-book ITSM-bouwtekening: Versnelde servicelevering met automatisering
ServiceNow Consumerize Experience

De gebruikerservaring aanpassen aan het consumentenmodel

Lever boeiende applicaties en diensten, vergelijkbaar met die voor consumenten, om de productiviteit op kantoor en onderweg te verhogen.

  • E-book ITSM-bouwtekening: de gebruikerservaring aanpassen aan het consumentenmodel
  • Witboek Hoe op het werk een service-ervaring als die van de consument kan worden gecreëerd
  • Klantprofiel Transformeer de servicelevering door de hele onderneming heen

Verken meer met deze bronnen

IT whitepaper icon
WITBOEK

Ontketen de bedrijfswaarde van ITSM

IT video icon
VIDEO

Universitair gezondheidsnetwerk van St. Luke: Het aansturen van bedrijfswaarde met ServiceNow

IT video icon
VIDEO

Van CHAOS tot COMPROMISLOOS - de ServiceNow ITSM-reis

IT infographic icon
INFOGRAPHIC

Is de last van uw verouderde systeem een belemmering voor u?

IT eBook icon
SLIDESHARE

5 manieren om u te verlossen van stress tests op de helpdesk

Ervaar automatisering

IT video icon
CASESTUDIE VIDEO

Thermo Fisher Scientific profiteert van de voordelen van het moderniseren van hun verouderde ITSM

IT infographic icon
INFOGRAPHIC

Ervaar de transformatie van NEE naar NU

IT eBook icon
E-BOOK

Hoe de grootste ITSM-uitdagingen van vandaag kunnen worden overwonnen.

IT video icon
CASESTUDIE VIDEO

Qantas

Consolidatie‑ en automatiseringsveranderingen verleggen de focus voor Qantas

IT whitepaper icon
WITBOEK

Verouderde ITSM laat bedrijven in de steek

De grootste uitdagingen en risico's van verouderde ITSM‑systemen

IT eBook icon
E-BOOK

Bereik snel operationele status met ServiceNow ITSM

IT eBook icon
E-BOOK

Een praktische benadering van ITIL

Hoe u een uitstekend begin van uw ITIL‑project realiseert

IT eBook icon
E-BOOK

Investeren in ITSM-technologie afgestemd op ITIL

Leer hoe ITSM‑technologieën de invoer van ITIL kunnen ondersteunen

IT whitepaper icon
WITBOEK

Consolidatie: De grondbeginselen van IT- en bedrijfstransformatie

Het geheime ingrediënt is een enkel registratiesysteem

IT webinar icon
WEBINAR

Klant-showcase: Qualcomm

David Lindgren en Anton Lap van Qualcomm geven samen met Kevin Murray van ServiceNow een webinar met de klant als uitgangspunt.

IT webinar icon
WEBINAR

De volledige waarheid en niets dan de waarheid over servicemanagement

Het fijne aan het implementeren van een enkel registratiesysteem.

Probeer de ServiceNow demo vandaag nog

Zie zelf hoe ServiceNow uw ITSM kan transformeren

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.