Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

Van chaos tot compromisloze controle

Consolideer gefragmenteerde tools om kosten te verlagen, automatiseer processen om agility te verhogen en geef werknemers een consumentachtige beleving.

ServiceNow Consolidate Tools

Consolideer gefragmenteerde tools

De beste manieren en grootste voordelen van migratie van verouderde systemen naar een enkelvoudig cloudgebaseerde ITSM-oplossing.

  • e-book ITSM Blueprint: Why you Shouldn’t Be Afraid of Replacing Your Legacy ITSM Solution
  • EMA-Rapport Crossing the Legacy ITSM Chasm: A Risk/Benefits Assessment
ServiceNow Automate Your Services

Versnel uw
services

Definieer ITIL-gebaseerde processen om nieuwe efficiënties, snelheid en agility in uw servicelevering te stimuleren.

  • Infographic Leave Behind Manual Processes
  • e-book ITSM Blueprint: Define your services for fast and accurate service delivery
  • Analyserapport Gartner Unveils 2016 ITSSM Magic Quadrant
ServiceNow Consumerize Experience

Consumerize the User Experience

Lever boeiende, consumentachtige applicaties en services om de productiviteit op kantoor en onderweg te verhogen.

  • Klantprofiel Swiss Re: Transforming service delivery across the enterprise

Ontdek meer met deze resources

IT video icon
VIDEO

St. Luke's University Health Network: Driving Business Value with ServiceNow

IT video icon
VIDEO

Van CHAOS naar COMPROMISLOOS{1}Het ServiceNow ITSM-traject

IT eBook icon
SLIDESHARE

5 Ways to Eliminate Help Desk Fire Drills

Experience Automation

IT video icon
CASESTUDY VIDEO

Thermo Fisher Scientific profiteert van de voordelen van het moderniseren van hun verouderde ITSM

IT infographic icon
INFOGRAPHIC

Experience the Transformation from NO to NOW

IT video icon
CASESTUDY VIDEO

Qantas

Consolidatie en automation maakt voor Qantas al het verschil

IT eBook icon
E-BOOK

Go Live Fast with ServiceNow ITSM

Het e‑book "Go Live Fast with ServiceNow ITSM" toont hoe opmerkelijke snelheid en agility kan worden gerealiseerd

IT eBook icon
E-BOOK

A Practical Approach to ITIL Adoption

Laat uw ITIL‑project een geweldige start maken

IT whitepaper icon
WHITE PAPER

Consolidation: The foundation for IT and business transformation

A Single System of Record is the Secret Sauce

IT webinar icon
WEBINAR

Klant-showcase: Qualcomm

David Lindgren en Anton Lap van Qualcomm geven samen met Kevin Murray van ServiceNow een webinar met de klant als uitgangspunt.

IT webinar icon
WEBINAR

The Whole Service Management Truth and Nothing but the Truth

De voordelen van een enkelvoudig registratiesysteem implementeren.

Probeer de ServiceNow Demo vandaag nog

Zie zelf hoe ServiceNow uw ITSM kan transformeren

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.