De service-ervaring van medewerkers aanpassen aan het consumentenmodel

  1. 1
    antwoord direct
    op vragen
    Verminder de werkdruk voor HR door medewerkers zelfstandige toegang tot HR- informatie te bieden
  2. 2
    Bied medewerkers
    de mogelijkheid alle
    HR-services aan te vragen
    Zorg dat medewerkers snel en eenvoudig aanvragen kunnen indienen en hulp ontvangen.
  3. 3
    Leid cases automatisch
    naar de juiste personen
    Verbeter de efficiëntie, nauwkeurigheid en tijd tot oplossing door cases automatisch naar relevante specialisten te leiden.
  4. 4
    Stem acties af over
    meerdere afdelingen
    Automatiseer workflows over meerdere afdelingen om complexe processen, zoals inwerken van nieuwe medewerkers, beter te laten verlopen.
  5. 5
    Bied een consumentachtige
    service-ervaring
    Beantwoord aan de verwachtingen van eigentijdse medewerkers via een gepersonaliseerde service-ervaring die altijd en op elk apparaat beschikbaar is.

10 Oktober, 2017, Beurs van Berlage, The Netherlands

Ervaar IT, CUSTOMER SERVICE, HRM & Security at Lightspeed