IT-servicemanagement moderniseren

  1. 1
    VOEG INCIDENT-, PROBLEEM- EN
    VERANDERMANAGEMENT SAMEN
    Breng consistentie aan tussen processen via gedeelde configuratie-items en doelstellingen voor dienstenniveaus.
  2. 2
    MAAK WERKZAAMHEDEN
    EENVOUDIGER MET VISUELE
    TAKENBORDEN
    Gebruik geautomatiseerde routering, toewijzing via slepen en neerzetten en geïntegreerde samenwerking om de interactie tussen teams te verbeteren.
  3. 3
    STIMULEER ACTIES MET
    BEWUSTZIJN VAN SERVICE
    EN ASSETS
    Automatiseer de detectie van IT-services en -assets om meer inzicht te krijgen in de eigendomskosten en snelle oplossingen te ontvangen.
  4. 4
    NEEM BETERE BESLUITEN DANKZIJ
    DASHBOARDS EN ANALYSES
    Gebruik dashboards om praktische informatie te verzamelen over de dienstenvraag, de mate waarin er wordt voldaan aan het dienstenniveau en andere kritieke prestatie-indicatoren.
  5. 5
    BIED GEBRUIKERS ÉÉN LOCATIE
    VOOR ALLE VERZOEKEN
    Gebruik één serviceportal voor het aanvragen en traceren van services vanaf elk apparaat, waardoor een consumentachtige ervaring ontstaat.
  6. 6
    ÉÉN ENKEL CLOUD-
    ADMINISTRATIESYSTEEM VOOR IT
    Stimuleer de IT-efficiëntie en verlaag de kosten door lokale tools en infrastructuur samen te brengen op het ServiceNow- platform.

10 Oktober, 2017, Beurs van Berlage, The Netherlands

Ervaar IT, CUSTOMER SERVICE, HRM & Security at Lightspeed