Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.
  1. 1
    Provide Instant
    Answers To Questions
    Reduce HR case load by providing employees self-service access to HR information.
  2. 2
    Allow Employees To
    Request Any HR Service
    Make it easy for employees to quickly make requests and get help.
  3. 3
    Automatically Route
    Cases To The Right People
    Improve efficiency, accuracy, and time to resolution by automatically routing cases to subject matter experts.
  4. 4
    Orchestrate Action Across
    Multiple Departments
    Automate workflows across departments to improve complex processes, such as employee onboarding.
  5. 5
    Provide A Consumer-Like
    Service Experience
    Meet the expectations of a modern workforce with a personalized service experience, available anytime, on any device.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.