Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.
  1. 1
    Consolidate Incident,
    Problem, And Change
    Management
    Provide consistency across processes with shared configuration items and service level goals.
  2. 2
    Simplify Work With
    Visual Task Boards
    Use automated routing, drag-and-drop assignments, and integrated collaboration to improve the way teams work together.
  3. 3
    Drive Action With
    Service And Asset
    Awareness
    Automate discovery of IT services and assets to gain visibility into cost of ownership and get fast resolution.
  4. 4
    Make Better Decisions
    With Dashboards And
    Analytics
    Use dashboards to get actionable insight into service demand, service level compliance, and other key performance indicators.
  5. 5
    Provide One Place
    For Users To Make
    All IT Requests
    Request and track services through a single service portal and from any device—creating a consumer-like experience.
  6. 6
    A Single Cloud System
    Of Record For IT
    Drive IT efficiencies and reduce costs by consolidating on-premises tools and infrastructure on the ServiceNow Platform.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.