Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

  1. 1
    Map Business Services
    To Infrastructure
    Discover and map relationships between business services and the IT components required to support them.
  2. 2
    Keep Service
    Maps Current
    Continuously monitor IT infrastructure for changes and update service maps in real time.
  3. 3
    Ingest Events From
    Across The IT Landscape
    Gain a consolidated view of service-impacting events for a rapid and effective IT response.
  4. 4
    Prioritize Issues
    And Automate Fixes
    Automate IT and business processes to accelerate remediation, reduce manual tasks, and improve productivity.
  5. 5
    Gain Visibility Into
    Business Service Health
    Prioritize the resolution of issues to ensure business service availability.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.