Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Forrester’s 2018 Top 10 Customer Service Trends

See how operations can become faster, cheaper–and yet, more human 

Whether you’re thinking about voice interactions, chatbots, or visual engagement, one thing’s for sure: 2018 is going to be a year of tremendous growth. To scale accordingly, companies must keep up with the fast pace of innovation in this digital economy. 

Download this Forrester Report and discover this year’s top 10 trends organizations should consider as they gear up to deliver exceptional customer service. Some of our takeaways include:

  • Delivering the best customer service experience
  • Using automation and artificial intelligence to up‑level operations
  • Maximizing human connections in a self‑service and digital world

Get the Forrester 2018 Report
"2018 Customer Service Trends: How Operations Become Faster, Cheaper – And Yet, More Human” ‑ January 2018, Forrester Research

 

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.