Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

ServiceNow named a leader in The Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q3 2018

If you’re searching for automation that can help drive your digital transformation forward, we believe the Forrester Wave for Enterprise Service Management (ESM) solutions offers an unbiased, valuable look at the vendors who participate in the ESM space. According to Forrester, ESM solutions offer an improved platform for Enterprise Services, and they extend ITSM platform capabilities beyond technology services to also address business‑centric use cases such as: facilities, HR, and travel.

Read the full, complimentary report for:

  • A full assessment of top ESM vendors
  • An overall snapshot of the industry
  • Learn why ServiceNow is named a leader in ESM

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.