Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

How the Digital-Native Enterprise Is Winning the Future, Now

IDC Perspective on Digital Transformation and How Companies Can Innovate Rapidly

As an innovative leader driving digital transformation, you can stay ahead of the curve with modern technology that delivers a seamless, closed loop digital service experience for your customers.  This can only be achieved by integrating your customer engagement channels with your service delivery processes. 

Download this report by IDC and learn what it takes for an enterprise to become “digital native” in the way they think, create and operate. The report describes three core principles that exemplify digital native enterprises so you can learn the keys to success:

  • Using information and artificial intelligence (AI) to improve engagement or drive better decision making
  • Improving competitiveness by scaling consumer engagement
  • Leveraging ecosystems and core IP

Dark Yellow Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.