De meetwaarden en KPI's voor de klantenservice die u moet bijhouden

Bewijs dat de transformatie van uw klantenservice een succes is

Uw klantenserviceteam werkt hard om zijn doelstellingen te bereiken en de klanttevredenheid te verbeteren. Maar hoe bewijst u het? In dit e-book wordt beschreven hoe u de belangrijkste kritieke prestatie-indicatoren (KPI's) en andere meetwaarden van de klantenservice optimaal kunt benutten om te slagen en de bijdrage van uw team aan de bedrijfsdoelen te bewijzen. Lees meer over:
  • Vereiste meetwaarden voor verhoogde klanttevredenheid
  • KPI's voor het optimaliseren van operationele efficiëntie en het verlagen van kosten
  • Statistieken voor het verbeteren van de tevredenheid van medewerkers
Created with Sketch.

Alle formuliervelden zijn verplicht
  • Voornaam
  • Achternaam
  • Business Email
  • Company
  • Telefoon zakelijk
  • Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.
    Ja
    Nee
  • Mobile Phone
  • ServiceNow-ID aanvragen
  • Tonen Sterke wachtwoorden maken iedereen gelukkig! Uw wachtwoord moet bevatten:

    Er moeten ten minste 8 tekens worden gebruikt

    Er moet ten minste één kleine letter [a-z] worden gebruikt

    Er moet ten minste één hoofdletter [A-Z] worden gebruikt

    Er moet ten minste één cijfer [0-9] worden gebruikt

    Er moet ten minste één symbool [!@#$%*^&*()] worden gebruikt

    Wachtwoord kan geen deel uitmaken van uw e-mail-id

    Wachtwoord
  • "Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik akkoord ga met de Privacyverklaring .
Sla over om de demo te proberen
// Commenting on 02/23/2020 (Author -- Pranaya) // To fix the slow page load on prod //Check with Zan and Alex later to see if we can add through Launch // Commenting on 02/23/2020 (Author -- Pranaya) // To fix the slow page load on prod //Check with Zan and Alex later to see if we can add through Launch