Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Service Visibility Can Help You Fix Business Problems Fast

When IT doesn’t understand how infrastructure maps to business services, it’s difficult to prioritize critical events and manage IT change.

Service visibility lets you see critical relationships between infrastructure and business services, so you can quickly find the causes of business service problems and fix them fast. It can help you:

  • Meet SLAs more consistently
  • Prevent unintended consequences of IT change   
  • Quickly prioritize IT issues

This eBook offers a handy checklist to evaluate your service visibility and outlines best practices rapidly for gaining service visibility.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.