Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Measure What Matters

Turn Technology into Business Advantage, Maximize Benefits, Optimize Spend, and Increase Velocity

Every IT organization has to be run as a business, and that starts with managing what matters. For IT organizations, what matters are the services they deliver to their business. It’s how they create value, and it’s how they are judged. IT services, business applications, and critical infrastructure projects are IT’s stock in trade. These are the things that the business cares about, and it’s why IT exists.

Today, your IT organization is expected to be a true business partner, not a back‑office technology function as in the past. Download this eBook and learn how to measure what matters, and start running your IT as a business.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.