Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Turbocharge Your Project Management Office

How to Increase Business Value, Improve Reliability, and Accelerate Delivery

Today, IT is the engine that underpins enterprise innovation and productivity. IT is no longer a back‑office function—instead, IT is expected to run like any other business department, making and successfully executing investment decisions that maximize business returns, lower costs, and quicken time to value.

While PMOs have to respond to growing business needs, they lack insight into business demands—and they lack the tools to prioritize these demands. How can you drive continuous improvement throughout the entire lifecycle of a project portfolio, creating a streamlined, effective PMO organization? Read our eBook for some proven ways to get started.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.