Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Digital Transformation Requires Integrated Service Management

As IT service delivery organizations shift gears to accommodate the business need for new levels of speed and agility, there is growing interest in models such as Lean, Agile and DevOps to accelerate business value generation. Digital Transformation translated to IT Service Delivery means reducing technical debt, becoming more agile and increasing speed to market. 

Join Troy DuMoulin, VP of R&D at Pink Elephant, in this strategic webinar to learn:

  • How to make a compelling business case for integrated service management
  • How to help your organization achieve the elusive challenge to be “better, faster, cheaper”
  • How to accelerate value delivery and improve your customer engagement

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.