Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Intelligently prioritize and route tasks across departments with Agent Intelligence

ServiceNow has introduced a breakthrough approach to making machine learning more accessible to organizations. Powered by the Now Platform™, this approach operationalizes machine learning solutions within existing processes without the need to build custom solutions. As a result, IT service desks can enjoy reduced incident triage and customer service response times.

This white paper presents:

  • The need for intelligent automation
  • An overview of ServiceNow Agent Intelligence specific to the problems it solves
  • Recommended best practices while implementing Agent Intelligence

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.